Telefon med FM radio?
Fra : Henning Lund

Dato : 09-05-06 12:58

Efter jeg har skiftet job, mangler jeg en lommeradio, alternativt
har jeg tænkt på en brugt telefon med indbygget radio. Hvilke
telefoner kan man få med radio, og hvilket prisleje ligger de i?
Det er ikke en telefon jeg vil give ret meget for, da jeg har
firmatelefon, så den skal bare bruges til at høre radio med og
måske lidt telefoni ind imellem.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 09-05-06 13:09

www.mobilvalg.dk

/A

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-05-06 15:28

> Det er ikke en telefon jeg vil give ret meget for, da jeg har
> firmatelefon, så den skal bare bruges til at høre radio med og måske lidt
> telefoni ind imellem.

Hvorfor får du ikke fat i en mini radio, de fås til 10 kr. bla. i Tigeren.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Henning Lund

Dato : 09-05-06 15:36

Jesper Hansen wrote:

> Hvorfor får du ikke fat i en mini radio, de fås til 10 kr.
> bla. i Tigeren.

De er sq også derefter, jeg har set flere som ikke kan modtage
andet end susen, så man skal nok op i en dyr model inden der er
en god tuner indbygget i de små radioer.

Fra : Dr. Phil

Dato : 09-05-06 15:31

> [...]
> Det er ikke en telefon jeg vil give ret meget for, da jeg har
> firmatelefon, så den skal bare bruges til at høre radio med og måske lidt

Bl.a SE K700i og SE K750i

Fra : Henning Lund

Dato : 09-05-06 15:35

Dr. Phil wrote:
> Bl.a SE K700i og SE K750i

Ok dvs. at 700 og 750 ikke har, de skal hedder i?

Fra : Dr. Phil

Dato : 09-05-06 16:30

> Ok dvs. at 700 og 750 ikke har, de skal hedder i?
> [...]

Det ved jeg ikke.

Fra : JMo.

Dato : 09-05-06 20:39

Henning Lund wrote:

> Ok dvs. at 700 og 750 ikke har, de skal hedder i?

Reelt er der ikke noget der hedder K700 og K750 - de hedder egentligt K700i
og K750i, for at skelne dem fra K700c og K750c er der lavet specielt til
det kinesiske marked.
("i" for international og "c" for chinese)