sms antal på k750i/w800i ??
Fra : Peter

Dato : 06-05-06 11:45

Hej.

Jeg kan ikke finde ud af at have mere end 185 SMS´er totalt i min
telefon....
- er det ikke muligt ??

Hvis nej, er det så ikke en "fejl" i firmwaren, når man tænker på at der
ville være plads til 1000-vis af SMS´er osv. på eks. det hukommelseskort der
sidder i telefonen.....

Findes der andre telefonen der har mere/bedre plads til SMS´er ??

Mvh.
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-05-06 15:31

Peter skrev:

> Jeg kan ikke finde ud af at have mere end 185 SMS´er totalt i min
> telefon....
> - er det ikke muligt ?

En lille note: K700i har kun plads til 40.

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-06 15:49

on 06-05-2006, Bertel Lund Hansen supposed :

> En lille note: K700i har kun plads til 40.

Min har plads til 60...

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : John

Dato : 06-05-06 16:49

Henrik Stidsen skrev:

> Min har plads til 60...

Ditto her.

Mvh

John

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-05-06 01:34

John expressed precisely :

> Ditto her.

Tror faktisk det er 80-90 stykker - så mange havde jeg i hvert fald i
dag. Men tror tallet varierer fordi den tæller lange SMSer som en
besked men de fylder for det antal de nu består af.

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Peter

Dato : 06-05-06 19:17

Hej.

> En lille note: K700i har kun plads til 40.

Det gør det bare ikke meget bedre....

- men det er da mærkeligt at man kan benytte ram-kortet + 34mb intern
hukommelse til ringetoner, billeder, videoer, temaer, screensavere og alt
muligt andet.
Men man kan ikke bruge det til noget brugbart som eks. at gemme SMS´er.....

Der må da være andre fabrikater/modeller der kan udnytte ekstra hukommelse
til at gemme SMS´er....

K750i/W800i gemmer jo i forvejen ikke SMS´er på SIM-kortet, så det er ikke
der at grænsen ligger.....

Mvh.
Peter

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 06-05-06 22:41

Hej, d. 06-05-2006 20:17 skrev du bl.a.:

> K750i/W800i gemmer jo i forvejen ikke SMS´er på SIM-kortet, så det er ikke
> der at grænsen ligger.....

Ifølge MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/ på min K750i fremgår, at

1. SMS-telefon: Brugt 27, Ledig 186, Total 213
2. SMS-SIM: Brugt 0, Ledig 30, Total 30

Telefonen er ret ny, så jeg har endnu ikke ramt loftet.

--
AM

Fra : BG

Dato : 06-05-06 23:44

On Sat, 6 May 2006 12:44:31 +0200, "Peter"
<pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> wrote:
> [...]
>ville være plads til 1000-vis af SMS´er osv. på eks. det hukommelseskort der

Man kan ikke gemme SMSer på hukommelseskortet, men med at flashe
K750/W800 med software fra DaVinci Team blir der plads for omtr 32000
SMSer.

Börje, fra Sverige. Undskyld sprogfejle.

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-05-06 08:24

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> wrote in news:u6%6g.48$WB.4
@news.get2net.dk:

> Findes der andre telefonen der har mere/bedre plads til SMS'er ?

P800/900/910 kan have mange. Selv havde jeg omkring 3000 på min P800 da den
gik til de evige mobilos marker (død ved cola).

Fra : Peter T.

Dato : 12-05-06 09:59

Peter udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg kan ikke finde ud af at have mere end 185 SMS´er totalt i min
> telefon....
> - er det ikke muligt ??

Jo.

Jeg surfede forbi en side for et par uger siden, hvor der var et hack, der
muliggjorde det. Men humlen er at tiden for at åbne en sms-mappe er
ligefrem proportionalt med antallet af smser i mappen. Så hvis man satte
et maks på feks 1000 sms og havde 1000 sms i den, ville det vist tage 30
sekunder at åbne mappen. Med en begrænsning på 10.000 smser ville det tage
4 minutter osv.. Jeg husker ikke tallene nøjagtigt, men de var i den
kategori.

Det er sandsynligt, at jeg fandt linket på www.esota.com, så prøv først at
kigge der.

--