speciel mmf ringetone søges
Fra : J.K.Arning

Dato : 06-05-06 11:32

Ja jeg er klar over det, jeg er håbløst gammeldags, men jeg ville faktisk
blive glad for at min telefon kunne ringe som en telefon.

Hvad er det for hæmninger der gør at mobil producenterne ikke tør levere
deres telefoner med "Ring Ring" lyde mere ..

Nå .. en *.mmf tone der siger som en gammeldags telefon

Ved i hvor jeg kan hente sådan en .. jeg har selvfølgeligt søgt på google
men ender konstant op med at rode rundt på sider der kun sælger porno bip.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::

Fra : nana sørensen

Dato : 06-05-06 15:28

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote in message

> [...]
> men ender konstant op med at rode rundt på sider der kun sælger porno bip.

Prøv http://www.mobil-sjov.dk/truetones.htm

Vælg din mobil-model og så burde der være en ring ring-tone. Ellers
www.google.dk søg på truetones.