Samsung 730 vandskade æv´´
Fra : Ole Hansen

Dato : 04-05-06 22:54

Min dreng har haft sin sgh730 i vaskemaskinen i ca. 5 minutter.telefonen er
ca. 4 md gammel.
Skal telefonen i skraldespanden eller kan den måske fixes.
telefonen ser ok ud batteriet virker.(har selv en 730)
Telefonen er til tørre oven på min crt skærm.
sim kortet virker i en anden telefon.
hvem kan EVT. forsøge rep. det er jo stadig en forholdvis kostbar telefon.
knægten er self. meget ked af det er der nogen der har et godt råd.
Mvh. Ole.

Fra : Jesper

Dato : 04-05-06 23:44

Kontakt dem her de er gode og billige:
www.mobilunlock.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-05-06 08:41

Ole Hansen skrev:

> er der nogen der har et
> godt råd.

Ud med batteriet, skyl telefonen med demineraliseret vand, blæs den ren med
trykluft og tør den natten over over brændeovnen.

Ved ikke om det er for sent for dig nu - men det reddede min W800 efter en
tur i lok*mmet
Hans

Fra : D9N

Dato : 05-05-06 20:14

> [...]
> hvem kan EVT. forsøge rep. det er jo stadig en forholdvis kostbar telefon.
> knægten er self. meget ked af det er der nogen der har et godt råd.

tag batteriet ud og kontakt en der kan ultralydsrense den , det er ikke
nok at tørre den,d a den begynder at irre og så holder den op med at
fungere.

vh
D9N

Fra : Peter

Dato : 07-05-06 19:13

Hej.

De her påstår at de kan lave de fleste vandskader......

http://www.chronograph.dk/

Mvh.
Peter