Hjælp: Musik over på Samsung E 730
Fra : Telemand

Dato : 04-05-06 21:22

Er der en der kender et link til et program der kan downloades, så jeg kan
overføre musik til min Samsung E 730.
Har lige købt et datakabel, men der er jo næsten aldrig cd'er med programmer
med, så man er i stand til at bruge kablet.

Telemand

Fra : Jesper

Dato : 04-05-06 23:58

prøv www.samsung.com

Fra : Telemand

Dato : 05-05-06 15:34

Har prøvet der, men synes ikke jeg kan finde noget.
Telemand

Fra : Poul Erik

Dato : 05-05-06 16:33

"Telemand" <skipper@nospamit.dk> wrote in message
> Har prøvet der, men synes ikke jeg kan finde noget.
> Telemand
>

> "Jesper" <altgr_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

Jeg bruger PIM&Filemanager fra Samsung sammen med USB driveren. Det virker
fint både med et uoriginalt kabel og med Bluetooth. Jeg bruger
filemanageren - ikonet med en pil op og ned.

Mvh. - Poul Erik