Motorola V3I info sletning
Fra : Madman

Dato : 03-05-06 15:31

Jeg har købt en V3I over nettet hos www.1cc.dk da jeg efter andre
omstændigheder ikke ville beholde telefonen og aflevere den igen får jeg at
vide at der er ringet fra den og den ikke kan blive byttet da man ikke kan
slette ifo i telefonen. telefonnr. kan godt slettes men ikke tiden den har
været på. Er der nogle der har en måde eller en løsning til dette.

Hilsen
MadMan

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-05-06 17:03

Du kan kontakte en unlocker og få den formatteret, ligesom man gør, når man
formattere sin harddisk i computeren.

Du kan muligvis også gøre det, det kræver vidst bare en kode - har ikke
meget forstand på det...

/A

Fra : Madman

Dato : 03-05-06 21:57

Er det et svar jeg kan bruge når de igen brokker sig og nægter at give mig
pengene tilbage?
Hilsen MadMan

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-05-06 05:37

Det er jo ligs spørgsmålet, men du har jo brugt telefonen, og gælder din
reklamation ikke mere.

Det du kan gøre er, at sætte 220v direkte, så står den simpelt af, og så
virker den ikke mere. Er nok den sidste
udvej, hvis du have den byttet....

Fra : Madman

Dato : 04-05-06 18:26

Det skulle heldigvis ikke være nødvendig at ødelægge den, jeg har haft
kontakt til forbrugerstyrelsen og det viser sig at man gerne må afprøve og
teste mobilen, og det indbefatter også at ringe fra den, så nu ruller sagen
SÅ KAN DE LÆRE DET.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-05-06 18:53

Har selv fået en V3i derfra dd., men der mangler hukommelses kort og en DK
brugsforvirring. Fjolserne har leveret en portogisisk manual, og hvormeget
fortår jeg lige af det.