Er Motorola PhoneTools virkelig den enest~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-05-06 15:22

Jadav!
Kan det virkelig passe at Motorola PhoneTools er den eneste måde hvormed
man kan sync. sin kalender på min V3 på. ???

Der følger ikke noget software med telefonen )c:

Er der ikke noger freeware ????

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 02-05-06 15:45

Motorola PhoneTools skulle gerne følge med til din telefon, hvis det ikke er
med, så kan det muligvis hentes på nettet. Den nyeste vers. er v. 4.0 (mig
bekendt).

Mig bekendt findes der ikke noget andet, men det skulle da ikke undre mig om
der evt. skulle findes noget andet..

Mangler du den, så kan jeg muligvis skaffe dig en kopi.

/A

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 02-05-06 16:51

> [...]
> man kan sync. sin kalender på min V3 på. ???
>
> Der følger ikke noget software med telefonen )c:

Ved ikke med kalender. Men på denne side er der programmer til Motorola.

http://www.motomodders.net/

/Mikael