750i - styresystem er gået ned i min mobi~
Fra : Peter Caspersen

Dato : 30-04-06 16:20

Hej Jeg vil bare lige høre om der er andre der har sammenproblem med deres
Sony 750i.

igår gik min tlf. ned igen, sidste gang var det noget med at når jeg
overførte filer så smed den dem over som det passe mobilen, fks. kunne
den finde på at sætte 5 mp3 filer sammen til en fil, nå men det fik de styr
på på værkstedet.

Så i går der hvor i andre har tekster på mobilen feks. på startsiden hvor
der står noget med opkald og menu, der stod der så noget med T:1571 og
T:1619 og det er jo fedt vis man bare lige ved hvad det betyder, så jeg
slukke for mobilen og tog batteriet ud for at den skulle slukke helt ned
lidt ligesom med en pc'er

Men da jeg så tændte for S750i så havde den lavet menuerne om til engelsk,
det kan nu nok gå hvis det bare virker men, når jeg så trykker på joysticket
så får jeg denne fejl meddelsel, DynamicMenuError

Så nu er det tid til at tage til Sonofonbutikken igen imorgen.

Måske det ville hjælpe hvis jeg lave en firmware opdatering, men jeg er
bange for at det ikke løser mit problem på langsigt, der må jo være en
hardware fejl i den mobil ikke ?

Hilsen Peter Caspersen