mobil og USA
Fra : famkristensen

Dato : 29-04-06 22:11

Skal til sommer en tur til USA, men min gamle og stabile Nokia 3210 virker
ikke der.
Er der nogen der har gode erfaringer med hvilken mobil man bør anskaffe.
Prisleje 1000-2000.
Hilsen
John

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-04-06 23:40

"famkristensen" <famkristensen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Skal til sommer en tur til USA, men min gamle og stabile Nokia 3210 virker
> ikke der.

Søg på ..Tri-band-telefon til GSM 900/1800/1900
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&search=1&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&pricesort=-1&abonnement=-2&product=131

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-04-06 06:30

Hvis det stadigvæk skal være en Nokia, så kunne en 6230i være en mulighed.

Vedr. prisen, så sælger TDC dem med MaxSMS lige nu til ca. 1400,- (inkl. 6
md. abb.).

De er nok med 110% opertørlåst til TDC, men det er jo fuldt legalt at fjerne
låsekoden via internettet - og her kan det gøres ganske gratis...

/A