K750i "kondom" hvor ??
Fra : Peter

Dato : 29-04-06 19:10

Hej.

En kolega har talt om at der skulle findes nogle telefon-"kondomer", altså
sådan nogle bløde gummi hylstre, som skulle passe perfekt til eks. en
K750i.....

Men vi har ikke kunne finde dem på nettet, så kan i hjælpe med dette ??

Hvordan er iøvrigt pas-formen på disse hylstre ??

Mvh.
Peter

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 29-04-06 20:34

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men vi har ikke kunne finde dem på nettet, så kan i hjælpe med dette ??
>
> Hvordan er iøvrigt pas-formen på disse hylstre ??

Er det denne:
http://www.datakits.co.uk/store/product_info.php/products_id/590?osCsid=219f6e0eabab60b28ce2d8e0d0306e47

/Mikael

Fra : Frank R.

Dato : 29-04-06 20:49

On Sat, 29 Apr 2006 21:34:28 +0200, "Mikael Mortensen"
<bugs@danbbs.dk> wrote:

>Er det denne:
>http://www.datakits.co.uk/store/product_info.php/products_id/590?osCsid=219f6e0eabab60b28ce2d8e0d0306e47

Jeg købte en til min 6230i hos http://www.unlockkbh.dk/ og der havde
de forskellige udgaver til knap 100 kr.

Har godt nok ikke set den på deres hjemmeside, men de havde dem i
butikken for ca 1½ måned siden da jeg købte hos dem.

--
Hilsen
Frank

Fra : Peter