MyPhoneExplorer, og K750i problem.....?
Fra : Peter

Dato : 28-04-06 16:40

Hej.

Jeg har et underligt problem med MyPhoneExplorer og min K750i.
Ved nogle af de vittigheder og andre sms tekster jeg lægger ind via
MyPhoneExplorer, kommer kun sidste halvdel af SMS´en over i telefonen, andre
fungere derimod perfekt....

Dem der går i stykker ser sådan her ud i starten af meddelelsen når man
kikker i telefonen: (...)

Jeg tænker at det er en eller anden form for bogstav/tegn kombination, som
telefonen ikke kan klare, men jeg ved det ikke.....

Det har ikke noget at gøre med antallet af SMS´er en tekst fylder, for det
kan både være nogle på 2 SMS´er og også nogle længere......

Findes der et andet program der evt. er bedre til dette....?

Mvh.
Peter

Fra : Dr. Phil

Dato : 28-04-06 17:24

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan både være nogle på 2 SMS´er og også nogle længere......
>
> Findes der et andet program der evt. er bedre til dette....?

Dette skulle være et godt alternativt program til at rode rundt i ´fonen
med...
http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Fra : Peter

Dato : 28-04-06 18:53

Hej.

Tak for info.....

- det "sjove" er at fejlene kun opstår hvis jeg gemmer meddelelserne i
telefonen (i Klade), hvis jeg sender dem direkte via MyPhoneExplorer, så
bliver hele SMS´en sendt......

Mvh.
Peter