Samtale vha. højttaler på K700i?
Fra : Martin /Helsingør

Dato : 24-04-06 16:06

Jeg har købt en SE K700i og er indtil videre meget tilfreds. Men jeg mangler
den funktion fra min Nokia, hvor man under en samtale kan aktivere
højttaleren og lægge telefonen fra sig.

Jeg har bladret i manualen, men jeg kan ikke finde noget om det.

Nogen som kan hjælpe...?

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 25-04-06 06:37

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> højttaleren og lægge telefonen fra sig.
>
> Jeg har bladret i manualen, men jeg kan ikke finde noget om det.

Har fundet svaret.

Martin /Helsingør

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-04-06 11:38

Martin /Helsingør wrote:

> Har fundet svaret.

Og der ville det jo være herligt om du havde skrevet det herinde. Ellers
kan andre med samme problem /ønske, jo sidde og gætte på hvad du fandt
ud af.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 25-04-06 19:22

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nyvs@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> Og der ville det jo være herligt om du havde skrevet det herinde. Ellers
> kan andre med samme problem /ønske, jo sidde og gætte på hvad du fandt ud
> af.

Hej Bjarke

Du har ret. Men jeg havde pludselig på fornemmelsen, at jeg var den eneste i
verden, som ikke kunne finde ud af det

Men her kommer så resultatet af min efterforskning:

Under samtale kan man ved tryk på navigeringstasten fremtrylle en menu, som
bl.a. giver mulighed for at aktivere højttaleren. Det kræver et ekstra tryk
ift. min Nokia 6230, men det klarer jeg nok.

Martin /Helsingør