Samsung SGH-E700 er døøøød!
Fra : maavenz@get2net.dk

Dato : 20-04-06 19:00

Min kones Samsung er pludselig død. Vil ikke tænde hverken på
batteriet ell. med oplader i vægkontakten. Hvis batteriet er færdigt
vil den så ikke stadig reagere på strøm gennem opladeren? Hvordan
checker jeg om det rent faktisk er batteriet, inden jeg investerer i et
nyt??

På forhånd tak og venlig hilsen

Mogens Aagaard

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-04-06 20:04

Det kan være at den har fået fugt, og det er der ingen mobiltelefoner der
kan tåle.
- Det står de simpelt af på.

Selvfølgelig kan det være batteriet, det kan ikke udelukkes.
For at evt. at kunne udelukke det, så kan du, hvis du kender en, der har en
magen til, prøve det af.

/A