Datakabel til Nokia 6600
Fra : Daniel KJ

Dato : 20-04-06 13:36

Hej NG,

Er det muligt at købe et datakabel til en Nokia 6600? og evt. hvor?

På forhånd tak

Daniel KJ

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 20-04-06 15:51

> Er det muligt at købe et datakabel til en Nokia 6600? og evt. hvor?

Nej, du kan kun bruge IR eller BT.

-Lasse

Fra : jan nielsen

Dato : 22-04-06 09:42

Kan købes her
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=P12-6452

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 22-04-06 15:24

> Kan købes her
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=P12-6452

Ved du hvordan den bliver tilsluttet til telefonen? Min 6600 har nemlig kun
et opladerstik og et headsetstik i bunden. Er det ligesom på 3210 hvor man
skulle fjerne batteriet og tilslutte det derunder?
MTP-siden er jo lidt nærige med deres informationer.

-Lasse

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-04-06 16:27

> Ved du hvordan den bliver tilsluttet til telefonen? >

Det sættes i sammen sted som head settet, det stik kan bruges til flere
ting.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : jan nielsen

Dato : 24-04-06 18:50

Det er i dette tilfælde ikke helt rigtigt.Det kabel jeg købte skal sættes i
inden i telefonen..Det er en slags adapter der sættes i istedet for
batteriet.Så monterer man bat. + sim kort i adapteren.Det skal dog siges at
det var ikke den store succes.der var problemer med at modtage filer på tlf.
Jeg vil foreslå bluetooth,og nokia's pc suite til 6600.eller lignende.Jeg
tror at det er det letteste.
MVH Jan

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:444a4b46$0$38630$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...