Opdatere K750i (Firmware eller w800i?)
Fra : Shsj

Dato : 19-04-06 18:44

Hej.
Jeg savner mere lyd i min K750i (og kan ikke opdatere via Ericssons
hjemmeside). ...Hvordan får jeg mest lyd for pengene? - Skal jeg (via
DaVinciTeam) opdatere til nyere firmware (eller hvad det nu hedder)? Eller
vil I foreslå at flashe den til en w800i?

Mvh.
Shsj

Fra : Peter

Dato : 19-04-06 19:46

Hej.

Min K750i, og min kolega´s W800i har precis samme lydniveau.
Ingen som vi har prøvet med, har i en blindtest kunne høre forskel på de to,
med samme stykke musik.

Mvh.
Peter

Fra : Shsj

Dato : 19-04-06 19:51

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min K750i, og min kolega´s W800i har precis samme lydniveau.
> Ingen som vi har prøvet med, har i en blindtest kunne høre forskel på de

Ok (øv), så tror jeg, at jeg venter lidt endnu med en opdatering.
Tak for svar.