SonyEricsson K608i ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-04-06 19:05

På et tidspunkt købte jeg en Motorola A925 gennem "3". Da jeg senere fik
låst telefonen op, viste det sig at telefonen ikke kan køre på 3G/UMTS på
TDC's mobilnet, dér hvor der er 3G-dækning.

Nu overvejer jeg atter at anskaffe en 3G/UMTS-telefon gennem "3",
nemlig »SonyEricsson K608i«

http://www.3.dk/upload/z800i/produktark_SE_K608i_vers1.pdf.

Når jeg på et tidspunkt får den låst op af "3", vil den så kunne bruges til
Unotel/TDC, eller vil jeg mon løbe ind i samme problemer som med Motorola
A925?

Er der forøvrigt nogen der kan sige mig noget positivt/negativt
om »SonyEricsson K608i«?

Claus

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-04-06 20:17

Det er der ingen probs. med. Du skal bar lige være opmærksom på, at alt det
der 3 lir ikke er der mere.

/A

Fra : Preben

Dato : 18-04-06 20:53

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er der ingen probs. med. Du skal bar lige være opmærksom på, at alt
> det der 3 lir ikke er der mere.

hvad er det for noget lir der ikke er der mere?...

PH

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-04-06 22:37

Det der normalt er med i et 3 abb.