Simkort 16Kb er det et problem ?
Fra : CopyCat

Dato : 17-04-06 19:32

Hej ..

Jeg har læst at Unotel kun leverer simkort med 16Kb plads .. er det noget
problem ?

Nyere telefoner gemmer vel både SMS og kontaktpersoner i telefonen ..

~~Frank .,

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-04-06 20:28

Det skulle ikke være nogle problemer med. Bruger selv Unotel's kort i en
mobil, og det køre upåklageligt...

Det kan vel lade sig gøre, men personligt gemmer jeg kontakter på simkortet,
fordi når jeg engang skal have en anden mobil, så er jeg fri for at kopiere
dem fra telefonen til kortet.....

/A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-04-06 21:35

CopyCat skrev:

> Jeg har læst at Unotel kun leverer simkort med 16Kb plads .. er det noget
> problem ?

Der er ikke mindre plads på mit Unotelkort end der var på mit
'store' Telmore som jeg betalte et gebyr for at få i stedet for
det oprindeligt udleverede.

--
Bertel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-04-06 16:14

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> skrev:

>Der er ikke mindre plads på mit Unotelkort end der var på mit
>'store' Telmore som jeg betalte et gebyr for at få i stedet for
>det oprindeligt udleverede.

Der er mindre plads på et 16kb-kort end på et 64kb-kort (det siger sig
selv). Det kan godt være, at du har fået et 64kb-kort (jeg ved ikke
hvad Unotel tilbyder) - ellers kan din telefon bare ikke håndtere den
ekstra plads.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-04-06 17:22

Lasse Hedegaard skrev:

> Der er mindre plads på et 16kb-kort end på et 64kb-kort (det siger sig
> selv). Det kan godt være, at du har fået et 64kb-kort

Det var hvad jeg blev lovet, og der var mere plads på end det
første jeg fik.

> (jeg ved ikke hvad Unotel tilbyder) - ellers kan din telefon
> bare ikke håndtere den ekstra plads.

Det er en K700i som melder at der er plads til 230 SIM-numre.

--
Bertel