Razer/PEBL - ledig hukommelse, men ikke pl~
Fra : Bruno

Dato : 15-04-06 01:12

Jeg er lidt irriteret på min PEBL, da den hurtigt melder der ikke er
plads til flere SMS'er. Meldingen kommer uanset mængden af billeder i
telefonen, så det virker som om der kun er reserveret ganske lidt til
beskeder. Kan man gøre noget?

Mvh

Bruno

PS. Jeg formoder problemet er kendt fra Razer modellen, da den og
PEBL'en vist er ens rent teknisk.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-04-06 07:52

Du kan enten slette dem, eller overføre dem til en computer.

/A

Fra : Bruno

Dato : 15-04-06 14:45

Anders (6400) wrote:
> Du kan enten slette dem, eller overføre dem til en computer.

Tak, det ved jeg.

Det jeg var ude efter var en måde og resevere mere hukommelse til
beskederne, da jeg synes det er tåbeligt max er på ca. 70-80 beskeder og
der er flere MB ledigt til billeder. Som det er nu kunne jeg havde flere
beskeder på min Nokia 6100

Mvh

Bruno

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-04-06 15:10

Du kan jo fjerne nogle ringetoner, hvis det kan hjælpe....

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 17-04-06 08:58

Anders (6400) <2662070m001@stofanet.dk> wrote:

> Du kan jo fjerne nogle ringetoner, hvis det kan hjælpe....

Det gør det i hvert fald ikke på Razr. Motorola er IMO elendige til at
lave telefonsoftware. Var evigt irriteret, da jeg havde min Razr over,
bl.a. det med, at man ikke kan have mere end 60-80 beskeder, at de
insisterer på at benytte deres "smarte" iTap-system, som bare slet ikke
virker nær så godt som T9, og en masse andre ting..

Hov.. Røg totalt af sporet.. Beklager, men jeg havde lige lidt galde til
overs for Motorola.

Men jeg tror ikke, der er nogen løsning på det.
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 17-04-06 20:08

"Mikkel Westh [2740]" <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> overs for Motorola.
>
> Men jeg tror ikke, der er nogen løsning på det.

Well, nokia har da også lavet den fejl på bl.a. 3510i hvor der er masser af
ledig hukommelse, den kan bare ikke bruges til sms. Gemmer man i sendt post,
så får man godtnok hurtigt fyldt sin tlf.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 19-04-06 19:40

Steen Holm Pedersen <stonie@remove_this_nospam.dk> wrote:

> [...]
> ledig hukommelse, den kan bare ikke bruges til sms. Gemmer man i sendt post,
> så får man godtnok hurtigt fyldt sin tlf.

Det er faktisk helt vildt, at det ikke er lavet bedre.. Har for nyligt
købt min første Nokiatelefon (6280), og det er den første telefon, jeg
nogensinde har haft, som ikke har brokket sig, når der er mere end 100
beskeder i indbakken.
Det burde da være indlysende, at man ikke bør spare på pladsen på sådan
et sted, eller at brugeren i det mindre burde være i stand til at
definere, hvor meget plads SMS-beskeder skal optage på telefonen.
Er i hvert fald glad for ikke længere at have det problem (alle mine SE,
Siemens og Motorola-telefoner har haft det).

Fra : Anders Jensen

Dato : 15-04-06 22:58

prøv at kikke her
http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=55&forumid=12&postid=88099&view=topic