Kalender til N70.
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 14-04-06 16:49

Hejsa.
Findes der en kalender man kan inst./købe til en N70 lige som man har sin
lommekalender med alle Hellig Dage på som evt. også har alarm m.m lige som
den indbyggede har, kort sagt en bedre kalender en den der er på N70 ?

Ikke fordi den er dårlig, men mangler bare de Danske Hellig dage, er en
S.... til at huske

Hilsen
Lars

Fra : Michael Hansen

Dato : 15-04-06 12:03

Her er måske en løsning hvis du har outlook på din computer.
Gå ind i instillinger og så tilføj helligdage og så synkroniser den med
kalenderen på din N70

Michael

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 16-04-06 06:48

Desværre.....
Jeg bruger ikke Outlook ellers tak for tippet vi har det på Job vil tage en
kig på det der og se om det måske er brugbart.
Ellers må jeg igang med at træne hukommelsen eller selv skrive helligdagene
ind på Mobilos
Hilsen Lars