Nokia N70
Fra : Søren

Dato : 14-04-06 10:15

Hej

har en nokia n70, med abb. til 3. Jeg synes der er en masse problemer med at
den ikke kan "Holde" nettet konen har en 6280, der er mange steder hvor hun
har fin dækning med 3, hvor min er hoppet over på tdc? Den skal genstartes
ofte, nogen gange når man snakker lyder det som om man står på et
badeværelse?!?
Den har firmware V3.0546.2.3, 18-11-05 AM-84. Er der nogen erfaringer om det
vil hjælpe at opdatere den? Kan man gøre det selv med usb kablet?

tusin tak

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 14-04-06 10:46

Dine problemer kan skyldes at du er i et yderområde, hvor 3 ikke dækker, og
så kan mobilen godt drille lidt.

Hvis du vil opdatere mobilen, så bør du nok lige undersøge de evt. ændringer
der oplyses, da det ikke er sikkert, at telefonen nødvendigvis bliver bedre
med en opdatering.

Ved ikke om det kan lade sig gøre med et USB kabel.
- Roder ikke med sådan noget selv, det har jeg folk til.

/A

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 19:14

jeg ha en med samme rev. firmware og den virker fortrinligt i Odense

Poul B-H