Mobital, hvad er det ??
Fra : Peter

Dato : 12-04-06 16:17

Hej.

Vi har lige fået en ny TDC telefon ind i huset, og allerede inden for 15
minutter efter at den var tændt, var der to reklamer fra mobital.
Det er et TDC abonnement, og jeg håber sannelig ikke at TDC sådan sender
reklamer som de ikke ønsker til folk...

Mvh.
Peter

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-04-06 16:56

http://www.mobital.dk/mobital/ og frameld nr.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 12-04-06 19:52

Troede faktisk at det var gået ned sammen med deres ejere DCE Data, som gik
konkurs.

Fra : Peter

Dato : 13-04-06 15:15

Hej.

> http://www.mobital.dk/mobital/ og frameld nr.

Smart, hvis det fungerede, det gør det bare ikke.......

---
Fejl
Der skete en fejl, og din anmodning blev ikke gennemført. Årsag:
Kunne ikke finde den angivne brugerprofil
---

Nu får de til fredag d. 21/4-06, til at få deres ting og servere i orden,
ellers vil ihvertfald jeg sende en klage til forbrugerombudsmanden.
dansk@spamklage.dk

Så håber jeg at i andre der også får dette bras, vil gøre det samme.

Peter