Bedste 3G Nokia?¿
Fra : Funnyboy

Dato : 11-04-06 14:12

Hejza

Ville lige høre jeres bud på den bedste 3G Nokia telefon.
Har kigget lidt på 3 deres tilbud på en 6280 men er også rimelig varm på
deres N70. Men hva er bedst?
Den skal helst køre symbian så man får lidt flere muligheder.
Evt. andre modeller fra Nokia der er mindst lige så fede vil jeg også gerne
høre jeres bud på.

På forhånd tak.

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-04-06 16:18

Funnyboy <N15@nissan-almera.dk> skrev 2006-04-11:
> [...]
> Den skal helst køre symbian så man får lidt flere muligheder.
> Evt. andre modeller fra Nokia der er mindst lige så fede vil jeg også gerne

6280 kører ikke symbian. Hvis du har pengene og skal bruge en nokia 3G
telefon nu ville jeg vælge N70 eller vente på N80 eller E61.

Hvad skal du bruge den til?

Jeg har selv en 6280 som jeg er meget tilfreds med men jeg havde nok
købt en N eller E serie telefon hvis jeg havde flere penge (Jeg er
studerende på SU).

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 20:48

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
> Den skal helst køre symbian så man får lidt flere muligheder.

N70, men bemærk lige at der ikke er mulighed for automatisk tastaturlås i
symbian software :(

Fra : Paw P Larsen

Dato : 11-04-06 22:07

TBJ wrote:
> "Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
>
> N70, men bemærk lige at der ikke er mulighed for automatisk tastaturlås i
> symbian software :(

Men der findes flere gratis Symbian-programmer, som kan klare det
for en... så problemet er jo ikke særlig stort.