SE Synkronisering
Fra : Knold & Tot

Dato : 08-04-06 09:50

Hej her i NG.
Min SE P800 synkroniserer fint med min Outlook,
jeg hår det hele med over også adresser.
Nu har jeg fået en K750i, den kan også synkronisere.
Men jeg får kun NAVN Diverse telefonnummer og E-mail med over, hvorfor ikke
mine adresser ????.
P800 er det en bedre mobil som PDA end en K750i ???.
Eller med andre ord en K750i er et ikke en PDA ???.
Mvh. KE Kofod

Fra : Allan Riise

Dato : 08-04-06 11:04

"Knold & Tot" <Knold&Tot@skovl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg fået en K750i, den kan også synkronisere.
> Men jeg får kun NAVN Diverse telefonnummer og E-mail med over, hvorfor

Du kan evt bruge Float i stedet, kanonprogram, som også er på dansk.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=71167

> P800 er det en bedre mobil som PDA end en K750i ???.

Ja.

> Eller med andre ord en K750i er et ikke en PDA ???.

Nej.

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 09-04-06 00:32

Hej igen.
Jeg kan se der ligger flere filer, hvilken skal jeg bruge ???.
Mvh. KE Kofod

Fra : Allan Riise

Dato : 09-04-06 10:01

> Hej igen.
> Jeg kan se der ligger flere filer, hvilken skal jeg bruge ???.

fma-2.0-stable-setup.exe ligger ca. helvvejs nede på siden.

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 11-04-06 23:29

Undskyld mig igen.
Hvor ligger en på Dansk ???.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-04-06 07:08

http://kent.dl.sourceforge.net/sourceforge/fma/fma-2.1-beta-3-L10N-all.zip

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 12-04-06 09:44

Hej igen.
Hvor skal de filer ligge og hvordan får jeg Dansk sprog installeret ???.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-04-06 09:55

> Hej igen.
> Hvor skal de filer ligge og hvordan får jeg Dansk sprog installeret ???.

De skal ligges i Locale folderen.

Derefter går du ind i tools og så options.

Lidt nede i options står der languages der sætter du den til Dansk og
genstarter, og den er så på Dansk sprog.

Kom lige med en melding ang. programmet når du har afprøvet det.

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 12-04-06 15:08

Hej igen Allan.
Tak for du vil bruge tid på mig.
Jeg har ikke noget der hedder Locale foldern ???.
Når jeg pakker den ZIP fil ud får jeg en mappe, i denne mappe ligger der
igen flere mapper med bla. DA.
Inde i DA ligger der et Dansk flag og igen en mappe som hedder: LC_MESSAGES
Der kommer igen en ZIP mappe SCR den pakker jeg ud så har jeg en mappe med
navnet SCR, uden for en
mappe ligger der nogle filer.
******.MO filer.
Med venlig hilsen KE Kofod.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-04-06 16:36

> [...]
> LC_MESSAGES
> Der kommer igen en ZIP mappe SCR den pakker jeg ud så har jeg en mappe med

Du laver bare en folder der hedder Locale (inde i FMA hovedbiblioteket) og
pakker hele dynen, alle filerne ud til den, starter FMA, vælger som jeg
skrev før, via tools/options/languages og genstarter.

Så skulle det bare køre, og jeg vil da gerne bruge tid til det, da jeg mener
det er det bedste program der er til SE tlf. og man har mulighed for at
lave, eller downloade scripts.

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 12-04-06 20:41

Hej igen Allan.
Jeg har ikke noget der hedder LANGUAGES ????

Fra : Allan Riise

Dato : 13-04-06 10:06

> Hej igen Allan.
> Jeg har ikke noget der hedder LANGUAGES ????

Når du har startet FMA, så er der en option øverst i prgrambaren der hedder
"tools", tryk på den, så kommer der en mulighed der hedder "options" tryk på
den.
Nu åbnes der et nyt vindue som starter med "general" derefter "appearence".
Inde i "appearence" (når man folder muligheden ud ved at trykke på + tegnet)
der er der så som første mulighed "language".

Derinde er der en rullebar hvor der nok når du åbner er valgt
"English(active)" nu kan du rulle hen til "Dansk" vælge det i stedet, lukke
FMA ned, ikke ved at trykke på * knappen oippe i hjørnet, det minimerer kun
programmet, men ved at trykke på phone oppe i programbaren øverst til
venstre, så nederst er muligheden "Exit", brug den.

Genstart nu programmet, og FMA er på Dansk!!

Held og lykke, og husk lige en tilbagemelding i gruppen

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 13-04-06 18:16

Hej igen Allan.
Jeg beklager meget, jeg har ikke nogen mulighed for at trykke på et + tegn
???.
Jeg kan ikke finde nogen omkring sprog !.
Jeg kan heller ikke finde nogen rullebar ???.
Programmet køre, den har connect til min K750i, ingen problemer i det.
Men jeg vil godt have den på Dansk.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-04-06 10:14

> [...]
> Jeg kan heller ikke finde nogen rullebar ???.
> Programmet køre, den har connect til min K750i, ingen problemer i det.

Har lige prøvet at smide nogen billder ind i dk.binaer hvor du kan se det.

Håber at det kan være en hjælp...

--
Allan Riise

Fra : Knold & Tot

Dato : 16-04-06 22:08

Hej igen Allan.
Du er en knag, hi hi.
Nu virker det Allan, men men !!!!.
Den version 2.0 du længere oppe henviser til kan du
ikke skifte sprog i !!!.
Jeg har nu hentet den version du kører med, og så
virker det som det skal, rigtigt hvad du siger, det er et
super godt program.
Kommer du forbi Bredsten står der en ØL til dig som
tak for din hjælp.
Ps. tør jeg under HJÆLP prøve en opdatering eller skal
jeg holde mig til det jeg har her ???.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-04-06 22:14

> [...]
> Kommer du forbi Bredsten står der en ØL til dig som
> tak for din hjælp.
> Ps. tør jeg under HJÆLP prøve en opdatering eller skal

He he, ok, så forstår jeg bedre, og du kan bare opdatere...

Og jeg ser om jeg kan komme forbi, en øl kan man jo altid drikke

--
Allan Riise