Wayfinder?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-04-06 12:18

Jeg har købt Wayfinder til min SE K750i og fået det installeret. Mit
problemer er at når jeg skal beregne en rute, så skriver den:

Kommunikationsfejl - Please contact your telecom operator.

Den kan fint hente kort når jeg kører, men ruteberegning kan den ikke. Det
virker som om den ikke kan sende eller modtage de data som skal til for at
lave en ruteberegning. Er der nogen der har en idé om hvad jeg kan gøre for
at få det til at virke? Jeg har ringet til Telia, og de siger at der er GPRS
som der skal være på mit abb. så det er ikke her fejlen ligger.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-06 20:22

> [...]
> for at få det til at virke? Jeg har ringet til Telia, og de siger at der
> er GPRS som der skal være på mit abb. så det er ikke her fejlen ligger.

Jeg har aldrig prøvet programmet men kan se at den downloader ruten via GRPS
.... selvom du har GRPS i dit abb kan det være at GRPS ikke er sat op korrekt
i din mobil. Prøv at gå ind på din mobil operatørs hjemmeside og se efter
muligheden for at få sendt en opsætning af GRPS til din tlf.

hilsen Thomas G

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-04-06 16:48

On a server far far away, Thu, 6 Apr 2006 13:18:24 +0200, .°o.O Thomas
O.o°. wrote:

> Jeg har købt Wayfinder til min SE K750i og fået det installeret. Mit
> problemer er at når jeg skal beregne en rute, så skriver den:

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men hvor køber man det software?

Jesper Hansen

Fra : Max

Dato : 07-04-06 16:54

Hej Jesper

> Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men hvor køber man det software?

http://produkter.novendo.dk/group.asp?group=383

Mvh Max

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-04-06 18:49

On a server far far away, Fri, 7 Apr 2006 17:54:00 +0200, Max wrote:

> http://produkter.novendo.dk/group.asp?group=383

Tak for det Max. Kunne godt tænke migat prøve det med min w800, hvis nogen
har erfaring med det må I gerne skrive tilbage.

Jesper Hansen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-04-06 20:41

> Hej Jesper
> http://produkter.novendo.dk/group.asp?group=383

Du kan købe det billigere her: http://wayfinder.com/index_en.php

Jeg gav lidt under 1300,- inkl. moms for bluetooth GPS og livstids software.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-04-06 16:39

On a server far far away, Sat, 8 Apr 2006 21:41:05 +0200, .°o.O Thomas
O.o°. wrote:

> Du kan købe det billigere her: http://wayfinder.com/index_en.php

Tak for det.

> Jeg gav lidt under 1300,- inkl. moms for bluetooth GPS og livstids software.

Jeg har en BT GPS i forvejen, håber den kan bruges, så er det kun softwaren
jeg mangler.

Jesper Hansen

Fra : Max

Dato : 09-04-06 17:58

Hej

> Jeg gav lidt under 1300,- inkl. moms for bluetooth GPS og livstids
> software.

Hvad hedder den GPS modtager du fik så ?

Mvh Max

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-04-06 15:49

> Hvad hedder den GPS modtager du fik så ?

Den hedder RoyalTek - så den er nok næsten kongelig...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-04-06 07:06

O.o°. wrote:

> Du kan købe det billigere her: http://wayfinder.com/index_en.php
>
> Jeg gav lidt under 1300,- inkl. moms for bluetooth GPS og livstids software.

Jeg har lige prøvet en 5 dages trail version og det er kanon. Jeg kan se på
siden under her at man kan købe en "Lifetime" version for 879.- kr + moms -
betyder det så det er et engangs beløb og man kan bruge det ubegrænset
fremover ?

http://produkter.novendo.dk/product.asp?product=2171&sub=0&page=1

Jesper Hansen

Fra : NS

Dato : 24-04-06 07:47

Jesper Hansen skrev:

> [...]
> betyder det så det er et engangs beløb og man kan bruge det ubegrænset

Lifetime er ikke din levetid, men telefonens :).
Så når du skifter telefon skal du også købe ny
software...

NS

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 24-04-06 11:02

"NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse
> Lifetime er ikke din levetid, men telefonens :). Så når du skifter telefon
> skal du også købe ny software...

Medmindre man køber samme model telefon igen - men er nok utænkeligt i disse
tider, medmindre man mister sin egen ved et uheld

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-04-06 05:28

On a server far far away, Mon, 24 Apr 2006 08:47:25 +0200, NS wrote:

> Lifetime er ikke din levetid, men telefonens :).
> Så når du skifter telefon skal du også købe ny
> software...

Tænkte nok det var for godt til at være sandt

Jesper Hansen

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-04-06 12:38

"Jesper Hansen" <spam.not.accepted@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tænkte nok det var for godt til at være sandt

Det er da stadig et glimrende tilbud. Alle andre løsninger skal du påregne
mange penge til opdatering af kortmateriale. Her har du altid nyeste kort
ved hånden.

Mvh. Brian

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-04-06 19:49

On a server far far away, Tue, 25 Apr 2006 13:37:39 +0200, Brian Olesen
wrote:

> Det er da stadig et glimrende tilbud. Alle andre løsninger skal du påregne
> mange penge til opdatering af kortmateriale. Her har du altid nyeste kort
> ved hånden.

Ja det har du ret i. Og det virker faktisk godt.

Jesper Hansen

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-04-06 22:41

> Ja det har du ret i. Og det virker faktisk godt.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene. På sine strækninger er den helt
fabelagtig god, men f.eks. Mc Donnalds i Nørresundby gik min da i hvert fald
helt amok, da jeg kørte den fra en Nokia 66. Den blev ved med at sende os i
ring og kunne ikke lede os helt hen til bygningen. Meget underholdende.
Men jo til prisen er den nu genial og det bedste er, at de lige er kommet
med en helt ny Navigator med flere funktioner og kommende add ons.

Mvh. Brian