Hvordan gemmes telefonbogen i K750i
Fra : Hjorth

Dato : 05-04-06 20:47

Jeg ønsker at hente 'telefonbogen' fra min SE 750i over i min
PC, så har jeg en backup, hvis der sker noget med telefonen.

Der er et par 'hidden files' på 0 byte i i memoryStickPro.

Jørgen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-06 21:01

It happens that Hjorth formulated :
> Jeg ønsker at hente 'telefonbogen' fra min SE 750i over i min
> PC, så har jeg en backup, hvis der sker noget med telefonen.

Du vil sandsynligvis få det bedste resultat ved at bruge et program som
f.eks. MyPhoneExplorer og lave en backup derigennem.

"Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on
the roof and gets stuck." - George Carlin

Fra : Hjorth

Dato : 05-04-06 21:14

Det var lige det program jeg manglede - SUPER!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-04-06 21:03

Hjorth skrev:

> Jeg ønsker at hente 'telefonbogen' fra min SE 750i over i min
> PC, så har jeg en backup, hvis der sker noget med telefonen.

Ikke helt det du spørger om:

Jeg undlod at sælge min T610 da jeg købte en K700 (jeg kunne jo
ikke få noget for den alligevel). Den bruger jeg til backup af
min telefonbog (samt ekstramobil naturligvis).

--
Bertel

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-04-06 17:44

> Jeg undlod at sælge min T610 da jeg købte en K700 (jeg kunne jo
> ikke få noget for den alligevel). Den bruger jeg til backup af
> min telefonbog (samt ekstramobil naturligvis).

Men det forudsætter vel at du har alle kontakter liggende på SIM kortet? På
min telefon ligger alle kontakter i telefonen, da der der er plads til flere
oplysninger til den enkelte kontakt.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-04-06 23:35

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Men det forudsætter vel at du har alle kontakter liggende på SIM kortet?

Til dels. Kontakterne ligger gemt i begge telefoners hukommelse,
og det er jo også en backup.Men jeg kan godt samtidig gemme alle
mine på begge SIM-kort.

> På min telefon ligger alle kontakter i telefonen, da der der er
> plads til flere oplysninger til den enkelte kontakt.

Når jeg gemmer en kontakt med fastnet, mobil og mailadresse på
SIM-kortet, bliver der oprettet 3 indgange med /H, /M og /E som
mærke.

--
Bertel

Fra : Allan Riise

Dato : 06-04-06 20:22

"Hjorth" <j.hjorth@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ønsker at hente 'telefonbogen' fra min SE 750i over i min
> PC, så har jeg en backup, hvis der sker noget med telefonen.
>
> Der er et par 'hidden files' på 0 byte i i memoryStickPro.
>
> Jørgen

Det p.t. bedste program til S.E. Floats Mobile Agent, kan hentes gratis her.

Viser desuden temp. på batteri og selve mobilen og batteri kapacitet,
syncroniserer med Outlook og PC ur etc.

Prøv det, og du vil ikke bruge andet.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=71167

--
Allan Riise

Fra : Jan-Erik

Dato : 06-04-06 22:32

> [...]
> her.
>
> Viser desuden temp. på batteri og selve mobilen og batteri kapacitet,

Hmm, er syknroniseringsdelen bedre end SE's eget? Jeg vil fx gerne sætte
regler op, så den kun synkroniserer fra computer til telefon. SE's program
har nemlig ændret alle mine "hele dagen" aftaler, til at gå fra kl. 0:01 til
23:59. Aaaargh! :-/

/Jan-Erik

Fra : Allan Riise

Dato : 07-04-06 06:49

"Jan-Erik" <jan-erik@rasmussen.FJERNMIG.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har nemlig ændret alle mine "hele dagen" aftaler, til at gå fra kl. 0:01

Du kan lave egne scripts, så det må kunne lade sig gøre ja.
Desuden findes der Dansk understøttelse ti FoAM.

--
Allan Riise

Fra : skibber

Dato : 09-04-06 12:09

On 05-04-2006 21:46:39, "Hjorth" wrote:
>Jeg ønsker at hente 'telefonbogen' fra min SE 750i over i min
>PC, så har jeg en backup, hvis der sker noget med telefonen.
>
>Der er et par 'hidden files' på 0 byte i i memoryStickPro.
>
>Jørgen

Der er også denne som jeg bruger

http://fma.sourceforge.net/