Mio A701 + SD WI-FI
Fra : Anders R

Dato : 04-04-06 16:40

Hejsa
Total Noob søger nogle svar, håber i kan hjælpe.

Jeg har købt en Mio A701.

Denne har jo som bekendt ikke wifi, men jeg har hørt at man kan købe et SD
kort, med indbygget wi-fi, som kan bruges til telefonen.

Ved nogle af jer noget om dette, og hvor på nettet, DK eller evt Tyskland
dette kan købes ? Samt evt hvilket der er bedst ?

Tusind tak for svar.

Fra : Jesnes

Dato : 05-04-06 07:31

"Anders R" <webmaster@anjaro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved nogle af jer noget om dette, og hvor på nettet, DK eller evt Tyskland
> dette kan købes ? Samt evt hvilket der er bedst ?

Jeg kan ikke hjæpe dig med spørgsmålet, men kan jeg overtale dig til at lave
en kort anmeldelse af den senere når du har prøvet den igennem ?

Mvh Jesnes

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 05-04-06 17:25

> [...]
>
> Ved nogle af jer noget om dette, og hvor på nettet, DK eller evt Tyskland
> dette kan købes ? Samt evt hvilket der er bedst ?

Hej
http://www.gate2prices.dk/network/network-vis.asp?Kode=N001918
Virker fint med mio168
Jens