3 telefoner
Fra : Vincent

Dato : 02-04-06 09:29

Overvejer at købe en 3 telefon og vil høre jeres erfaringer.
Bor på Nørrebro og bevæger mig hovedsagligt i Kbh.
Hvordan er dækningen i Kbh området ?
Hvordan er dækningen udenfor Kbh området og roamer den aut med et andet
selskab hvis ikke deres egne master dækker - er det så til alm takst eller
er der tillæg ??

Hvad mener i generelt om 3 telefoner ?
Er der noget man skal være opmærksom på når man bestiller?

Lidt blandede spørgsmål er jeg klar over, men skal jo starte et sted

Pft

Vince

Fra : sigurno

Dato : 02-04-06 09:56

> [...]
> er der tillæg ??
>
> Hvad mener i generelt om 3 telefoner ?
> Er der noget man skal være opmærksom på når man bestiller?

Tag et kig på deres hjemesider, www.3.dk der står en hel del. Bl.a.
dækningsgrad og hvor andre dækker. De har mange sjove "biting" friendstoner
m.m. kig på det. Alle priser står der. Har haft en fra julen 2005 og er godt
tilfreds.

Mvh.

Sigurno

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 02-04-06 16:18

"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dækningsgrad og hvor andre dækker. De har mange sjove "biting"
> friendstoner m.m. kig på det. Alle priser står der. Har haft en fra julen

Jaja, men der er altså også andre udbydere jo... Telmore f.eks

/ Michael...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-06 17:49

"Michael Korsgaard" <michael@rejsemontoer.dk> wrote in message

> "sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja, men der er altså også andre udbydere jo... Telmore f.eks

Ja det er rigtigt, men tdc satser nok mest på byområderne, men de bliver nok
også bedst i byen... Der er 4 master 400m fra mig, og en ny 120m væk som
lige er opført. ifl mastedatabasen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-04-06 12:55

"Vincent" <vincentgroes@webspeed.dk> wrote in message

> Hvad mener i generelt om 3 telefoner ?
> Er der noget man skal være opmærksom på når man bestiller?

Ja pas på, de fleste af modellerne er frygtelige fulde af fejl, og 3 er ikke
ligefrem kendt for kundeservice..

Tjek evt på mobildebat under 3g..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-06 15:50

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> "Vincent" <vincentgroes@webspeed.dk> wrote in message

> Ja pas på, de fleste af modellerne er frygtelige fulde af fejl, og 3 er
> ikke ligefrem kendt for kundeservice..

Sikke en gang vrøvl....

Faktisk er den SE Z800I den bedste telefon jeg har haft.. Godtnok ser den
noget slidt ud efterhånden, men der har overhovedet ikke været noget galt
med den.. Ikke engang en software opgradering har der behøves.

> Tjek evt på mobildebat under 3g..

er der en gruppe for 3g mobiltelefoni? jeg kan ikke finde nogen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-04-06 12:07

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
> noget slidt ud efterhånden, men der har overhovedet ikke været noget galt
> med den.. Ikke engang en software opgradering har der behøves.

Ja Z800 er nok det bedste der har været, men er jo ikke lige det produkt han
kan købe, og jeg forholder mig nu engang til nutiden, hvor man kan købe
defekte nokia telefoner eller ligeså fra LG mv..

Ja det er der..de har gemt den ved at kalde den 3G