Trådløs telefon, anbefaling søges
Fra : Jakob Griffel

Dato : 22-05-06 21:44

Hej!

Jeg er ude efter en trådløs telefon med så god lyd som muligt og helst også
med indbygget højttaler til håndfri brug.
Den er til min far, der indimellem har lidt problemer med at høre det der
bliver sagt. Så slår han bare højttaleren til.
Men når han gør det har vi i den anden ende svært ved at forstå ham fordi
mikrofonen i hans telefon (en DENVER fra jem&fix ) lukker ned når det larmer
for meget fra højttaleren. Håber i forstår hvad jeg mener... Bortset fra det
er lydkvaliteten i den DENVER ikke noget at skrive hjem om.

Kan i anbefale en god trådløs der duer? Takker for feedback på forhånd.

--
Hilsen Jakob

Fra : Leo Havmøller

Dato : 23-05-06 04:59

> [...]
> om.
>
> Kan i anbefale en god trådløs der duer? Takker for feedback på forhånd.

Siemens Gigaset E150.

Leo Havmøller.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 23-05-06 13:01

> Siemens Gigaset E150.

Tak for tippet. Havde inderst inde osse en Siemens-model i tankerne.
Men har den højttaler i håndsættet? (Det skulle jeg måske have specificeret
i min indledning)
Måske er det slet ikke nødvendigt, det har hans nuværende bare...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 23-05-06 13:16

> Men har den højttaler i håndsættet?

Hov, fandt ud af at det har den (vistnok).

Jeg kan se, at den kan købes til næsten halv pris i Tyskland, men
telefonstikkene dernede passer jo ikke til vores. Hvad gør jeg så?
Skal jeg lade være med at købe den i Flensborg (bor kun 50 km derfra)?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jesper Lund

Dato : 23-05-06 19:11

Jakob Griffel wrote:

> [...]
> telefonstikkene dernede passer jo ikke til vores. Hvad gør jeg så?
> Skal jeg lade være med at købe den i Flensborg (bor kun 50 km

Et langt større problem end telefonstikkene (som let kan løses) er at
den danske vis-nummer standard er forskellig fra den tyske. Du kan langt
fra være sikker på at en telefon købt i tyskland vil kunne vise nummer i
Danmark.

--
Jesper Lund

Fra : Jakob Griffel

Dato : 23-05-06 22:31

> Du kan langt fra være sikker på at en telefon købt i tyskland vil kunne
> vise nummer i Danmark.

Ok, tak for den besked. Det er jo lidt vigtigt.

--
Hilsen Jakob