Trådløs til to linier?
Fra : Rander

Dato : 19-05-06 00:02

Er der nogen her der har et godt bud på en trådløs telefon der kan
tilsluttes to fastnet-linier?

Jeg har Googlet lidt rundt, men synes ikke jeg kan finde noget - de må da
eksistere?
http://rander.dk (finally up again!)

Sex kan gøre selv de største, stærkeste og mest magtfulde mænd til pattebørn. (Isaac Bashevis Singer)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-05-06 07:55

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har Googlet lidt rundt, men synes ikke jeg kan finde noget - de må da
> eksistere?

Det er nærmest standard over dammen, men jeg har ikke set dem i .dk

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-07-06 03:17

fr 19 maj 2006 01:02:29a satte Rander sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Er der nogen her der har et godt bud på en trådløs telefon der kan
> tilsluttes to fastnet-linier?
>
> Jeg har Googlet lidt rundt, men synes ikke jeg kan finde noget - de må da
> eksistere?

Det ved jeg ikke

Men er du lidt teknisk anlagt kan du konvertere begge numre over til IP-
telefoniu og så sætte en asterisk-server op som du så sætter op sådan at du
kan trykke noget bestemt på telefonen agfhængig af hvilken linje du vil
bruge.

Kræver selvfølgeliog en server, en anselig ADSL-linje og nå ja en IP-
adapter til den trådløse telefon samt lidt tid til at sætte sig ind i
hvordan det hele gøres men det er ikke så svært som det lyder.

Steven

Fra : Anders Majland

Dato : 03-08-06 17:46

> Men er du lidt teknisk anlagt kan du konvertere begge numre over til IP-
> telefoniu og så sætte en asterisk-server op

En mellemstation kunne være at konvertere de to pstn linier til en isdn - så
sparer du endda lidt på abb.

For så ikke at skifte telefonerne ud sætter du en fritzbox imellem. Du kan
så fra en vilkårlig telefon ringe og modtage opkald fra begge numre. Og så
går du sikkert skridted videre og tilslutter boksen til internettet og
opretter et på ip tlf numre - så kan din analoge telegon også ringe ud på
dem...

Men har du adsl på en af de ananloge linier er det ikke sikkert at den kan
konverteres..

Mener at den hedder 7050 den fritzbox jeg hygger mig med - mit mål er at
flytte en pstn og 2 isdn numre til ip telefon og derved spare ~250kr måneden
på linierne...