Billigste fastnetabbonement?
Fra : Frederiksen

Dato : 12-04-06 14:52

Hej Gruppe.

Jeg har ikke fulgt med i priser og muligheder et stykke tid nu...

Jeg skal have mig et billigt fastnetabonnement til min faxmaskine.
Telefoni klarer jeg via mobilen og netværk har jeg via boligforening.

Det ser ud til at Tele2 har det billigste abonnement, til 115kr om
måneden. Er dette korrekt? Og det er almindelige fastnetlinier, ligesom
TDC udbyder?

Linket er her:
http://tinyurl.com/q2vwy

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-04-06 14:51

> [...]
>
> Det ser ud til at Tele2 har det billigste abonnement, til 115kr om
> måneden. Er dette korrekt? Og det er almindelige fastnetlinier, ligesom

Hvis du har mod på (måske) lidt ekstra bøvl kan du godt få fax til at
køre via. IP-telefoni, i så fald kan du få et nummer til 7,50 kr. om
måneden hos http://musimi.dk

Ellers er det billigste "rigtige" fastnet vist http://aplus.dk til 99
kr./mnd.

--
Michael

Fra : Frederiksen

Dato : 14-04-06 18:30

> Hvis du har mod på (måske) lidt ekstra bøvl kan du godt få fax til at
> køre via. IP-telefoni, i så fald kan du få et nummer til 7,50 kr. om
> [...]
Hmm, Musimi ser jo interessant ud, men der skal man også have købt en
router. Så det kommer vidst ud på et, da det hos alle fastnetudbydere
koster et engangsgebyr på 950,- for oprettelse af abonnement.

Fra : Niklas Petersen

Dato : 18-04-06 14:48

Frederiksen wrote:
> Hmm, Musimi ser jo interessant ud, men der skal man også have købt en
> router. Så det kommer vidst ud på et, da det hos alle fastnetudbydere
> koster et engangsgebyr på 950,- for oprettelse af abonnement.
Jeg kan anbefale en Sipura 2100, som er både router og voip adapter i
een. Den kan konfigureres automatisk fra musimis webside.

Den koster 549,- + porto hos Telsome, og du behøver ikke at være
abonnent hos dem for at købe den. Dog ser deres abb. til 20,-/md. ikke
dårligt ud.

Fra : Henning

Dato : 12-04-06 20:59

On Wed, 12 Apr 2006 15:52:11 +0200, Frederiksen
<svar.i@gruppen.invalid> wrote:

> [...]
>
>Det ser ud til at Tele2 har det billigste abonnement, til 115kr om
>måneden. Er dette korrekt? Og det er almindelige fastnetlinier, ligesom

Telia til 109,-
http://www.telia.dk/bvo/dk/frame.do?mainFrame=/link.do&tabId=0&REQUEST_CHANGE_USER_TEMPLATE=Anonymous_Users_Privat&channelId=-8223

Er du medlem af LO Plus er der rabat at hente.