Ang. Bredbåndsløsning oprettelse
Fra : Michael Hansen

Dato : 15-06-01 23:17

Hej NG

Jeg bestilte Bredbånd hos TDC sidste fredag, ( i telebutikken i tønder). De
sagde at der ville være 3 ugers leveringstid og måske 4 hvis noget gik galt!
Så her i dag ringede jeg ind og spurgte om min bestilling var "forsvundet"
det har man jo hørt før! Nej den havde de modtaget og i første omgang, var
datoen d. 16 AUGUST, men så sagde hun, hvis der ikke kom flere
forsinkelser. Det lød som det var MEGET normalt. Jeg ville bare høre om
dette kan passe? Er der nogen forslag til at få fremskubbet opsætnings
datoen?

MVH Michael

Fra : - A

Dato : 16-06-01 17:44

On Sat, 16 Jun 2001 00:16:59 +0200, "Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk>
wrote:

>Hej NG

<. bredbånd med laaaang leveringstid.....>

Hvorfor dog så lang leveringstid - er det fordi du har bestilt
tekniker til at sætte delefilter m.v op?

Hvad skal der foretages i forb. med etablering af en ADSL linie,
udover at delefilter m.v skal sættes op?

Skal en tekniker måle på linien ind i ens hus eller lejlighed for at
checke kvaliteten eller, skal der foretages noget på den lokale
telefoncentral?

--

Med Venlig Hilsen
- W.G

Fra : Michael Hansen

Dato : 17-06-01 13:37

Nej, dette er en gør det selv pakke, og jeg skal have nedlagt ISDN det er
alt.Linien er godkendt, så jeg kan ikke rigtig se problemet!

- A <not@me.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4vqmitovrrs05mtpn5b1fgh6n8lr03d3lf@4ax.com...

Fra : Kim Have Madsen

Dato : 18-06-01 15:43

Jeg ved kun at da et endelig lykkes TDC at oprette min ordre (efter 3
forsøg!!!!!! Det er sku' kundeservice der vil noget!!!!!) så var
leveringstiden 3 uger lige ud. Men jeg har jo ikke fået linien endnu kun en
ordre dato.

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 19-06-01 00:29

Jeg bestilte den 1. juni, og får besøg den 18 juli...
--
Søren HDI' Wind - s.wind@mail.com - Pug 206 HDI' Driver -
www.PeugeotKlubJylland.dk