Kombidåse med RJ11 og telefonstik?
Fra : Henning

Dato : 10-04-06 22:06

TDC har på et tidspunkt sat en kombidåse op til min telefon og ADSL.
Et stik med RJ11 i toppen og almindelig trebenet telefonstik i bunden.
Passer i en standard LK-dåse størrelse 5*8 cm.
Hvor køber man sådan et stik?

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-04-06 00:50

Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

> [...]
> ADSL. Et stik med RJ11 i toppen og almindelig trebenet
> telefonstik i bunden. Passer i en standard LK-dåse størrelse 5*8

Det er et kap-tele stik som dette
http://www.goerdetselv-el.dk/new_site/index.php?visside=vis-vare&id2=1041

--
Jesper Lund