Trådløs: B&O + Siemens på samme base... Vi~
Fra : Fly

Dato : 07-04-06 10:06

Hejsa!

Jeg har en kunde, som i dag har et lille ISDN-omstillingsanlæg med 1xISDN by
og 4 analoge lokalnumre. De 3 lokalnumre er i brug til hver sin trådløse
telefon. På lokalnummersiden er der A-nummer visning.

Nu er det på tale at skrotte dette anlæg og kun benytte én af baserne med
alle 3 håndsæt logget på.
Det vil nok være OK kun at have én analog bylinie i stedet for ISDN.

Vil A-nummer visningen virke på tværs af fabrikat?
Ligger telefonbogen i basen eller håndsættet for hhv Siemens og B&O?
Vil telefonbogen i f.eks. B&O kunne vise navn, hvis den er tilkoblet en
Siemens base?

Det er disse telefoner der er i dag:
1 x Beocom 6000
2 x Siemens 3010
1 x Siemens 4010

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 11-04-06 22:06

Fly wrote:
> [...]
> Ligger telefonbogen i basen eller håndsættet for hhv Siemens og B&O?
> Vil telefonbogen i f.eks. B&O kunne vise navn, hvis den er tilkoblet en

Jeg går ud fra, at basen er fra B&O?
Kun B&O håndsæt kan dele telefonbogen (og kun tilsluttet en B&O base),
og A-nummervisning vil sandsynligvis ikke fungere på de andre håndsæt.
Til gengæld kan du stadig modtage almindelige opkald, viderestille
opkald internt, samt lave interne opkald imellem håndsæt.

Mvh Thomas Jørgensen.

Fra : mop

Dato : 20-04-06 11:53

> [...]
> Til gengæld kan du stadig modtage almindelige opkald, viderestille
> opkald internt, samt lave interne opkald imellem håndsæt.

2 x Siemens 3010
1 x Siemens 4010
kan godt vise nr så?
og de kan virke på samme base