Søger lidt info på en telefoncentral
Fra : Qbic [6400]

Dato : 06-04-06 12:30

Noget med 3 - 4 bylinier og 10 interne linier

Nogen der har noget info på noget nyt som kan
ovenstående.

mvh
Niels Pedersen

Fra : MAndersen

Dato : 23-04-06 19:57

"Qbic [6400]" <info@qbic.dk> skrev i en meddelelse
> Noget med 3 - 4 bylinier og 10 interne linier
>
> Nogen der har noget info på noget nyt som kan
> ovenstående.
>
> mvh
> Niels Pedersen

Vi har lige fået "nyt" brugt.
Vi fik tilbud fra tdc. Jeg mener der var plads til 8 bylinier, og 15
interne.
Prisen inkl. opsætning, 2 teleoner og central var ca. kr. 20.000

Vi valgte desværre et brugt anlæg - det har så lige kostet os mere dobbelt
så meget som et nyt, pga. teknikerbesøg flere gange

MAndersen