Fastnettelefon med indbygget tlf. svarer?
Fra : Jes Bastholm

Dato : 06-04-06 12:26

Hej NG

Nu er vi ved at være trætte af at se på den gamle tlf. svarer hjemme i
køkkenet - udover den er grime så fylder den, og det gør strømforsyningen
også...

Så jeg har på det sidste kigget lidt efter en fastnet telefon med indbygget
tlf. svarer, men jeg har ikke fundet nogen...

Så derfor - Er der nogen som kender sådan en?

(og ja, jeg har hørt om at TDC tilbyder en tlf. svarer på deres central og
så en diode der blinker på tlf. - men jeg har ikke TDC som leverandør, men
en firmabetalt telefon som i ny og næ skifter udbydere men vist pt. via
Telia)

Jes

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-06 13:29

http://www.keas.dk/store/comersus_viewItem.asp?idproduct=402

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 18-04-06 10:22

Jes Bastholm wrote:
> [...]
> tlf. svarer, men jeg har ikke fundet nogen...
>
> Så derfor - Er der nogen som kender sådan en?

Jeg har en trådløs Siemens C250 med tlf svarer i basen og to ekstra S100
håndsæt.
Håndsættet har lampe der blinker når der er beskeder og de kan aflyttes
via håndsættet. Det fungerer rigtig godt.

Se mulighederne her:
http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,dk_da_0_30916_rArNrNrNrN,00.html

mvh
Jesper \

Fra : Jes Bastholm

Dato : 18-04-06 13:53

> [...]
> Håndsættet har lampe der blinker når der er beskeder og de kan aflyttes
> via håndsættet. Det fungerer rigtig godt.

Tak for forslagene... Jeg havde egentlig i første omgang forventet nogle
"ikke trådløse" telefoner - men de nævnte ser da meget spændende ud.

Din C250 har den ikke nummervisning? Det kan jeg ikke se i beskrivelsen.

Jes

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 19-04-06 09:48

Jes Bastholm wrote:

> Tak for forslagene... Jeg havde egentlig i første omgang forventet nogle
> "ikke trådløse" telefoner - men de nævnte ser da meget spændende ud.

Vi har kun trådløse telefoner. Basen med svareren står inde på et
værelse mens to to andre telefoner er i soveværelse og køkken.

> Din C250 har den ikke nummervisning? Det kan jeg ikke se i beskrivelsen.

Jo, det har den og hvis opkalderen er i tlfbogen, viser den navnet.

mvh
Jesper \