Extra håndsæt
Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-04-06 15:39

Hey

Jeg har en Panasonic 430 trådløs tlf. med to håndsæt, men kunne bruge et
(måske to) mere. Men jeg synes ikke jeg kan finde noget sted hvor man kan få
dem.
Måske der er nogen der kender til en forhandler der har dem, evt. hvis man
kan bruge en anden type hådsæt til Panasonic 430 ?

På forhånd tak for hjælpen

--
/C.T.
-------------

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Steen Thom.

Dato : 03-04-06 18:34

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-04,GGLG:en&q=Panasonic+430

Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-04-06 17:09

Hey

Steen Thom. wrote:
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-04,GGLG:en&q=Panasonic+430

Ja, det kunne jeg også finde, men mit spørgsmål går på at jeg skal bruge
et/to EXTRA håndsæt og slutte til den Panasonic base jeg har i forvej, med
to håndsæt til...

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn