DK = kristent
Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-06 17:30

At den københavnske, "antiracistiske" biskop har udsmidt ulovligt
undertegnede "racist" af folkekirken, ændrer ikke ved at mit Nørrebro
Slot er dekoreret meterhøjt fra plankeværk til tag med DANMARK ER ET
KRISTENT LAND (Moses Hansen sloganet) og VI VIL VINDE.

Danskernes kristendom er _grundtvigsk_ og vor Odin-Thor-troende
kirkefar modarbejdede al socialhjælp i rigsdagen, så højskoler og
folkekirkepræster hader idag NFSG..

Informations(fx Niels Ivar Larsens 27.4) kritik af vestlig religion er
overfladisk.
At militærliderlige Bush nyder godt af judeo-kristen lovreligion
rager ikke Danmark - selvom nogle få sen-missionske aktivister håber
på muslimsk hjælp til porno-bekæmpelse.

Selvom få kirker har tidehvervske menighedsråd, er
Krarup-Langballe-kristendommen den dominerende her i landet - tolerant
og anti-gerningsretfærdig, uden dømmesyge og ufarligt hyggelig. Sejle
op af åen med en pind i øret, er en afart - og står nærmere Jesus end
levebrødspræsterne.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-04-06 17:37

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> Slot er dekoreret meterhøjt fra plankeværk til tag med DANMARK ER ET
> KRISTENT LAND (Moses Hansen sloganet) og VI VIL VINDE.

Hvad definerer om et land er kristent eller muslimsk?

Om styreformen bekender sig til en af de to religioner? At et flertal af
folket bekender sig til en af de to religioner? Medlemstallet i
folkekirken?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-06 18:52

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> [...]
> flertal af
> folket bekender sig til en af de to religioner? Medlemstallet i

Dels mener jeg alle der kalder sig kristne er kristne
Dels er jeg "bare imod" intolerant mellemøstlig tro, som vinder
indpas, og selvom jeg ikke tror på kristendom som noget folkesamlende
"bolværk" mod Islam, så synes jeg at den juleaftenskristendom jeg er
vokset op med er hyggelig og værd at forkæle - ligesom vi forkæler
flertalsdiktaturets kunstsmag og teatersmag mm (det rindalistiske
ideal med nul kulturforkælelse ligger desværre ikke lige for)
Vi viser flaget overfor de fremmedkulturelle ved at sige nej til
tørklæder og ja til kristen tradition.

Man kan ikke gradbøje , hvor kristent et menneske eller et land er,
men jeg FORETRÆKKER kristendom der har vandtætte skodder mellem tro og
politik, så jeg anser de katolske lande for at have en bedre
kristendom end DK

Per Hagemann har bragt her fornylig Glistrups muhamednerfrit-område
lovforslag, hvor der står hvilke 55 lande, der bør anses for muslimske

Selv hvis medlemstal for folkekirken faldt pr udmeldelser til under
50% af hvide danskere, ville jeg se os som et kristent folk fordi
Grundtvig-tidens tro ligger os i blodet på mange måder, bl.a. mht
moral

Der bør også være vandtætte skodder mellem stat og borgernes moral -
så ud med Islam.

Fra : GB

Dato : 27-04-06 22:36

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Om styreformen bekender sig til en af de to religioner? At et flertal af
> folket bekender sig til en af de to religioner? Medlemstallet i
> folkekirken?

Først og fremmest styreformen, derefter majoritet.

Fra : HrSvendsen

Dato : 27-04-06 23:04

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Hvad definerer om et land er kristent eller muslimsk?
>
> Om styreformen bekender sig til en af de to religioner?

Hvis bekendelsen efterleves, så må det siges at være et meget
godt bud - sammen med ..

> At et flertal af
> folket bekender sig til en af de to religioner?

Ja. Hvis de to ting er på plads, så må man kalde landet
henholdsvist kristent eller muhamedansk.

> Medlemstallet i
> folkekirken?

Kan nok ikke tillægges videre betydning i Danmark, da næsten alle
danskere er medlem af Folkekirken, men næsten ingen gider bruge
den til noget videre.

Jeg vil dog ikke kalde Danmark et kristent land, da landet dels
ikke styres efter religionen, og danskerne i øvrigt ikke tager
kristendommen alvorligt.

Danmark er et gennemsekulariseret samfund, der er ved at blive
underløbet af muhamedanere med et ganske anderledes ikke-sekulært
syn på tilværelsen.

Fra : @

Dato : 27-04-06 19:28

On Thu, 27 Apr 2006 18:29:39 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Slot er dekoreret meterhøjt fra plankeværk til tag med DANMARK ER ET
>KRISTENT LAND (Moses Hansen sloganet) og VI VIL VINDE.

HA hele landet er nu ikke kristent

http://www.asatrofaellesskabet-yggdrasil.dk/praesentation.htm
Asatrofællesskabet Yggdrasil er derfor i dag ejere af 12.440 m2 vild -
men hedensk skovjord, som rummer egen kilde ved asketræets fod,
rislende vandløb, stor helligsten og mulige anlæg til en hellig sø
foruden egnede arealer til teltslagning og bålpladser.

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/