Holocaust-plan i Palæstine
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-04-06 14:13

"Jesus-loves-you" skrev
5484 news:IuI3g.26$F35.16@news.get2net.dk

> "Norma" skrev
[ ... ]

> Overlevende fra Auschwits har nok en anden mening herom.

Kristeligt Dagblad skriver i dag onsdag d. 26. april 2006:

=== citat start ===

Holocaust-plan i Palæstina

Et par tyske historikere kan nu bevise, at Hitler var parat til at udvide
folkemordet på jøderne til Palæstina. I følge Biston Globe etablerede
nazisterne i 1942 en mobil enhed af SS, der skulle udføre massedrabene.
Gruppen stod parat i Athen og afventede udfaldet af Rommels kampagne i
Nordafrika. Planen var, at de skulle rykke ud, idet de allierede var blevet
besejret. Lykkeligvis gik det anderledes end forventet: Rommel blev besejret
af Montgomery ved El-Alamein, og SS-soldaterne blev i Europa.

=== citat slut ====

Apropos Jesu profeti:

0203 news:Pi3G9.48540$HU.3394658@news010.worldonline.dk

> [...]
> tre ting for Israels folk: 1) de vil blive dræbt, 2) de vil blive spredt
> ud
> over hele jorden, og 3) Jerusalem vil blive behersket af hedningefolk. Men
> disse tre ting vil kun var ved, "indtil hedningernes tider er til ende".
> Der
> kommer altså en dag, inden denne verdens afslutning, hvor jøderne ikke
> længere skal være spredt ud over hele jorden, og hvor Jerusalem ikke
> længere
> skal være under hedningestyre. Derfor er ogaså begivenhederne i Israels

Iblîs-simulering:
Mig bevise, at Jesu tog fejl. Mig myrde alle jøderne, så Jerusalem aldrig
nogensinde kan komme på jødiske hænder igen.

Joe. Djævelen findes skam. Vi så hans fordaftryk right-there !

Og det er muligvis også den egentlige forklaring på - åndelig set
(1.Kor.2,14 ) - hvorfor nogle muslimer ikke under jøderne deres egen land
Israel ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Norma

Dato : 26-04-06 18:45

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 5484 news:IuI3g.26$F35.16@news.get2net.dk

> [ ... ]

Som jeg allerede har svaret dig i en anden tråd, hvor du skriver det samme,
så tror jøder ikke på djævelen.

Så, hvis du vil argumentere for djævletro, så skal du nok ikke forvente
støtte fra jødernes side, uanset hvad de historisk set har været udsat for
af ondskab.

Norma

Fra : Norma

Dato : 26-04-06 18:51

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
> 5484 news:IuI3g.26$F35.16@news.get2net.dk

> [ ... ]

Nu svarer jeg dig så for tredje gang i dag på det svar til mig, som du
tilsyneladende bringer utallige steder:

Jøder tror ikke på djævlen, så du skal nok ikke forsøge at søge tilslutning
til din egen djæveltro hos dem.

Norma

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-04-06 06:20

"Norma" skrev
samt

> Nu svarer jeg dig så for tredje gang i dag på det svar til mig, som du
> tilsyneladende bringer utallige steder:

Øh ... det skyldes min X-postning (meddelsen sendt til 2 nyhedsgrupper).
Dersom du åbner et X-postet indlæg eller blot markerer det som læst, da vil
indlægget *også* på de andre nyhedsgrupper fremtræde som læst og det er jo
på en måde meget smart, fordi så undgår man at læse de samme indlæg
igen-og-igen.
Hvad der gik galt på din maskine - hvorfor det blev gentaget; det skal
jeg ikke gøre mig klog på.

> Jøder tror ikke på djævlen, så du skal nok ikke forsøge at søge
> tilslutning til din egen djæveltro hos dem.

Øh ... mht. indholdet:
Når jeg skriver indlæg, Norma, så hænder det, at det ene emne griber
det næste med sig, akkurat som fx. en lavine; altså noget dynamisk. At nogle
ord, som *du* havde sagt kom med, skyldes således blot en tilfældighed.
Bemærk at mit indlæg således startede med: "Jesus-loves-you" skrev ...

Mit indlæg var således designet specielt mhp. ...
5488 news:kBU3g.3383$cD1.1983@news.get2net.dk

Som så igen er designet specielt mhp. ... well, You know:
*family*-business ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5493

Fra : Norma

Dato : 27-04-06 17:50

> [...]
> igen-og-igen.
> Hvad der gik galt på din maskine - hvorfor det blev gentaget; det skal

Jeg tror ikke, der er noget galt med min "maskine", som du kalder det; men
for alle eventualiteters skyld, vil du så være sød ikke fremover at sende
noget jeg har skrevet, til dig personligt, i virkeligheden, rundt omkring og
i alle retninger.
Du kan starte alle de tråde du vil, men jeg gider altså ikke krydspostes hid
og did.

Norma

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 28-04-06 09:44

"Norma" skrev

[ ... file 5493 ... ]

[ ... ang. X-postning, hvor navnet Norma nævnes ... ]

> [...]
> og i alle retninger.
> Du kan starte alle de tråde du vil, men jeg gider altså ikke krydspostes

Okay ... jeg skal gøre mit bedste ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5497

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-04-06 01:52

"Jesus-loves-you" skrev´
5487 news:%lK3g.45$0l7.11@news.get2net.dk

[ ... ]

> [...]
> blevet besejret. Lykkeligvis gik det anderledes end forventet: Rommel blev
> besejret af Montgomery ved El-Alamein, og SS-soldaterne blev i Europa.

[ ... ]

> [...]
>
> Og det er muligvis også den egentlige forklaring på - åndelig set
> (1.Kor.2,14 ) - hvorfor nogle muslimer ikke under jøderne deres egen land

News:

=== citat start ===

NRK-tekst (p133) To 27.apr (2006, CET) 02:17:41

( Hamas vurderer arabisk fredsplan )

Den palestinske Hamas-regjeringa
vurderer å slutte seg til ein arabisk
fredsplan frå 2002.

Planen inneheld ei godkjenning av
staten Israel innanfor grensene frå før
1967.

I ei fråsegn heiter det at Hamas er
villjug til å avslutte Midtausten-
konflikten, og at dei ser på planen som
eit alternativ dei kan leve med.

Planen vart vedtakje av Den arabiske
liga i 2002. Fråsegna vart lagt ut på
heimesida til Hamas onsdag.

=== citat slut ====

Hmm ... i så fald er vi da nået et stykke videre (bort fra
anti-semitismus) ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5488