Udenrigsministeriet tager fejl
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 10:34

Ifølge Berlingske Tidende (24.04.2006) mener det danske
udenrigsministerium, at risikoen for alvorlige konflikter og
sammenstød, fortrinsvis med religiøs baggrund, mellem Vesten og den
islamiske verden fortsat vil være meget stor helt frem til år 2020.

Når man kan mene sådan i det danske udenrigsministerium, er det
bl.a., fordi man opererer med Islam som en konstant, der ikke ændrer
sig væsentligt inden for det angivne tidsrum. At de muslimske samfund
f.eks. ikke lige pludselig vil opleve en brat, hastig sekularisering.

Der er imidlertid god grund til at anticipere netop en sådan
pludselig, springvis sekularisering.

Vi kan ikke fortsat regne med at undgå atomkrig, og der er gode grunde
(nemlig overlevelse !), se

http://www.contrapublishing.com

til at mene, at en atomkrig umuligt vil blive lokal, den kan kun blive
global. Det er det samme som at sige, at den kommende atomkrig vil
blive identisk med WW III eller Dommedag, som med datidens sprog er
beskrevet i såvel Bibelen som Koranen.

Dommedag kan ikke tænkes uden ETI-kontakt, som det bl.a. fremgår ved
at sammenholde teoretisk-fysiske kendsgerninger om virkningen af
antænding at atmosfæren med beskrivelsen af Dommedag i Bibelens
evangelier (læs dem, hvis du tør !).

Den ETI, vi vil komme i kontakt med - one way or the other - i
forbindelse med Dommedag, er den samme ETI, som har "lavet" såvel
Abraham, Jesus som Muhammed med det formål at give sit bidrag til
opbyggelsen af vor civilisation. I gamle dage kaldte man ham
"Jahwe", "Gud" eller "Allah". Og hans vidensforspring i
forhold til babycivilisationen, jorden, har givetvis gjort ham til
noget i den retning, skønt han i princippet næppe adskiller sig fra
os selv, (vi er "skabt i hans billede"), har en global civilisation
som vor egen som udgangspunkt, osv.

I dag ved vi, at Mælkevejen er struktureret i ældre og yngre
solsystemer. Der er generations-forskelle mellem solsystemerne i
Mælkevejen. Hvis vi blot har en vis mængde intelligent liv i den
beboelige zone på planeter i en passende afstand fra solene, vil vi
have mange tusinde eller muligvis millioner intelligente civilisationer
lige som vor egen ud af de ca. 100 milliarder stjerner i Mælkevejen.
Men de er som sagt ikke lige gamle. For så vidt intelligent liv findes
i større udstrækning i Mælkevejen, er det struktureret i forældre-
og børneafdelinger.

At det er en ETI, der har "lavet" Muhammed (og Jesus), gør
naturligvis hverken Muhammed eller Jesus ringere, kun mere
menneskelige. Og jeg og andre, der beskæftiger sig med de her
småting, mener, vi kan gætte os til, at en af de væsentlige
kendsgerninger, om ikke d e n væsentligste - ud over overlevelse
- der vil fremkomme af det kommende møde, vil have den virkning, at
den århundredlange sekularisering, som både Vesten og (i langt
ringere grad) de muslimske samfund har oplevet de sidste 200+ år vil
være det rene vand imod den massive, springvise sekulariseringsproces,
der vil være en uundgåelig følge af at konstatere, at vi (inkl.
muslimerne) kan belave os på at skulle overtage vores del af ansvaret
for at støtte op om opbygningen af globale civilisationer på andre
planeter i Mælkevejen, som er nogle tusinde år bagud i udvikling i
forhold til os selv.

Dette ansvar vil inkludere etableringen af religions- (og
civilisations-) bærende skikkelser svarende til Jesus og Muhammed på
vor planet. Meget populært sagt vil muslimerne umiddelbart efter
Dommedag skulle se i øjnene, at de selv - og ikke "Allah" -
skal til at "lave" nok en Muhammed engang, på en eller flere
planeter, hvis fåre- og gedehyrder vil opfatte dem som - ja som
Allah !

Hvis de snarlige begivenheder giver mig ret, vil den allervæsentligste
forudsætning for udenrigsministeriets kalkule hermed være bortfaldet,
og Danmark og Vesten kan se frem til hastigt forbedrede relationer til
muslimske lande, der meget hurtigt vil ændre deres forhold til Islam
og til Muhammed, så de i løbet af få år vil være omtrent lige så
sekulariserede som Vesten.

Vi vil simpelthen meget hurtigt efter Dommedag og den globale
forståelse af dens betydning finde et fælles fodslag og vil se en
enorm gensidig interesse i det.

Steen Hjortsø

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 10:46

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vil simpelthen meget hurtigt efter Dommedag og den globale
> forståelse af dens betydning finde et fælles fodslag og vil se en
> enorm gensidig interesse i det.

Hvornår indtræffer Dommedag?

Fra : GB

Dato : 24-04-06 14:20

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in news:444c9e59$0$199
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvornår indtræffer Dommedag?

I går. Du er i helvede....

Fra : @

Dato : 24-04-06 17:55

On 24 Apr 2006 13:20:08 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in news:444c9e59$0$199
>$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>I går. Du er i helvede....

tjaee tjooee

skatter og afgifter tager lidt over 86% af indkomsten
Marianne Jelved er _ikke_et fantasifoster
det er in at tale pænt om (koran)fascister
alt hvad der er sjovt er enten ulovligt umoralsk eller usundt
til min fødselsdag er lysene dyrere end kagen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Tim

Dato : 24-04-06 15:55

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> wrote in message

> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår indtræffer Dommedag?

Forrige år sagde Steen Hjortsø juli sidste år. Sidste år sagde Steen Hjortsø
juli i år. Når juli i år er gået uden dommedag, siger Steen Hjortsø juli
næste år, o.s.v.

Fortsæt selv.

Tim

Fra : Konrad

Dato : 24-04-06 16:00

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Hjortsø
> juli i år. Når juli i år er gået uden dommedag, siger Steen Hjortsø juli

Ja - det er lidt terrornoia over det. Jeg har jo hørt det samme omkring
terror i Danmark i årevis. Jeg venter stadig spændt, selvom det efterhånden
er lidt af en langgaber.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 16:13

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forrige år sagde Steen Hjortsø juli sidste år. Sidste år sagde Steen
> Hjortsø juli i år. Når juli i år er gået uden dommedag, siger Steen

Det må da være pragtfuld for tossen at han bestandig får fordoblet sin
forventede restlevetid ...

/FL

Fra : @

Dato : 24-04-06 16:37

On Mon, 24 Apr 2006 11:46:09 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<asdf@asdf.asd> wrote:

><contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

>Hvornår indtræffer Dommedag?

når Fenrisulven slippes løs og Midgårdsormen forsøger at komme ind i
Midgård da blæser Heimdal i gjallerhornet og portene til Valhal går op
og alle krigerne kommer ud og kampen mellem det gode og det onde
begynder

da har vi Ragnarok (dommedag)

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 16:58

> [...]
> Midgård da blæser Heimdal i gjallerhornet og portene til Valhal går op
> og alle krigerne kommer ud og kampen mellem det gode og det onde

Ok. Er det før eller efter 2020, som vist er det årstal,
Udenrigsministeriets forudsigelser gælder til?

Børge/

Fra : @

Dato : 24-04-06 18:38

On Mon, 24 Apr 2006 17:57:59 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<asdf@asdf.asd> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ok. Er det før eller efter 2020, som vist er det årstal,
>Udenrigsministeriets forudsigelser gælder til?

det er ikke til at vide men når gjallerhornet lyder så vil du nok
ikke være i tvivl

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 11:06

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår indtræffer Dommedag?

Som du ved, står der i evangeliet: "I ved ikke,hvilken dag, det er",
og det gør vi heller ikke. Men vi kan godt anstille nogle efterhånden
bedre og bedre underbyggede overvejelser om tidspunktet.

Her tænker jeg ikke på udsagn som "når sommeren er nær, er han
også nær for døren", men på den ganske konkrete spredning af
atomvåben i Mellemøsten.

Risikoen for at f.eks. en ikke umiddelbart identificerbar stat
"sponsorerer" en gruppe terrorister med A-våben er nærliggende
ligesom risikoen for, at en veludrustet terroristgruppe kommer i
besiddelse af resp. selv laver en snavset atombombe.

Vi = amerikanske eksperter og andre fornuftige eksperter kan derfor
sige, at samtidig med at det står mere og mere klart, at der ikke
længere er en stringent logik som MAD, der holder anvendelse af
nukleare våben i ave, er sandsynligheden for atomkrig gået hen og
blevet meget stor. Mange eksperter, det gælder også de
ikke-religiøse, tror ikke, vi undgår en - global - atomkrig, og det
gør jeg heller ikke selv.

Vi kan sige, at tidspunktet er rykket nærmere og nærmere samtidig med
en vis "modning" af den nukleare situation + "stortrivslen" af
terrorister.

Mit gæt er, at Dommedag vil indtræde denne sommer eller næste
sommer, det er det nærmeste jeg kan komme. Jeg skynder mig at
tilføje, at jeg ikke er alene om det gæt.

Var der andet, du ville vide ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 11:13

Fordelen ved dommedag er, at man så slipper for at høre på de evindelige
dommedagsprofetier.

/FL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 12:03

> Mit gæt er, at Dommedag vil indtræde denne sommer eller næste
> sommer, det er det nærmeste jeg kan komme. Jeg skynder mig at
> tilføje, at jeg ikke er alene om det gæt.
>
> Var der andet, du ville vide ?

Ja. Hvad bygger du det gæt på?

Fra : Tim

Dato : 24-04-06 15:57

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår indtræffer Dommedag?

Som du ved, står der i

snip, blah, blah blah.

Hvad blev der af den dommedag du forudsagde til at ske i juli (eller var det
august) sidste år?

Sidste år forudsagde du også, at dommedag ville være juli (eller august) i
år. Lad os nu se.

Tim

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 11:24

Og i øvrigt: Hvad med lidt påskønnelse, i stedet for at afkræve mig
(gratis) informationer, og så følge det op med at hælde en
skidtspand ud over hovedet på mig (= beskylde mig for at terrorisere
befolkningen).

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 11:38

[...]

Hvornår er meddelagtighed i udbredelse af terrorfrygt blevet påskønnet?

/FL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 12:28

> [...]

> (gratis) informationer, og så følge det op med at hælde en
> skidtspand ud over hovedet på mig (= beskylde mig for at terrorisere

Hvorfor?
1. Når der ikke er konkrete oplysninger om et præcist årstal for Dommedag,
kan det ikke med sikkerhed afgøres, at Udenrigsministeret tager fejl.
2. Jeg har nu gennem længere tid (flere år) forsøgt at give slip på den
frygt, der præger min tilværelse. Derfor har jeg tænkt meget over, hvor
frygten kommer fra, hvordan den påvirker min adfærd og tilværelse, og
hvordan jeg kan afgøre, om denne påvirkning er hensigtsmæssig.
3. Det er terrorens natur at skabe frygt, og "dommedagsprofetier" og
skrækvisioner har samme virkning som terror.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 13:14

> [...]
> 1. Når der ikke er konkrete oplysninger om et præcist årstal for Dommedag,
> kan det ikke med sikkerhed afgøres, at Udenrigsministeret tager fejl.

Næh, du siger sgu noget. Vi kan ikke være helt sikre. Det bliver de
glade for at høre i Udenrigsministeriet.
S.H.

> [...]
> frygten kommer fra, hvordan den påvirker min adfærd og tilværelse, og
> hvordan jeg kan afgøre, om denne påvirkning er hensigtsmæssig.

Ja, det er jeg selvfølgelig ked af på dine vegne. Jeg var selv engang
en ret angst lung mand, men det har fortaget sig med årene. Men jeg
ved godt, hvad frygt er, og hvor ledt forkrøblende det er for ens
tilværelse. Nu er det, jeg foretager mig - efter min egen mening -
ikke at forsøge at indgyde frygt, snarere tværtimod. Jeg ser sådan
på det, at Bin Laden og andre terrorister siger: Du skal dø ! Jeg
siger: det er løgn, du skal leve. Det er hele pointen.
S.H.

> 3. Det er terrorens natur at skabe frygt, og "dommedagsprofetier" og
> skrækvisioner har samme virkning som terror.
Se ovenfor. Hvis jeg må være så fri, så er Dommedag for mig
egentlig skidekedelig. Det der interesserer mig er dagen og dagene e f
t e r Dommedag, som du også kan se på min website.
Hvor der skal ske noget andet, som vi selv - og hverken en
terroristbande eller en ETI - skal bestemme.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 13:55

> [...]

på det, at Bin Laden og andre terrorister siger: Du skal dø ! Jeg
siger: det er løgn, du skal leve. Det er hele pointen.

Fortæl nu hvilken new age religion tilhører du?

/FL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 16:48

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Fortæl nu hvilken new age religion tilhører du?

Det er jeg egentlig ligeglad med. Det ligner bare en ateistisk version af
Bibelens "Johannes Åbenbaring" og ase-troens Ragnerok. Hans forudsigelser af
Dommedag er vist heller ikke meget anderledes end dem, Jehovas Vidner har
fremlagt i tidens løb.

Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 14:13

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, du siger sgu noget. Vi kan ikke være helt sikre. Det bliver de
> glade for at høre i Udenrigsministeriet.

Det afgørende er, at Udenrigsministeret udmærket kan have ret, hvis Dommedag
indtræffer efter 2020.
Det er værd at bemærke, at Dommedag senest blev forudsagt til 1. januar
2000, hvor det vist kun var champagnepropper og fyrværkeri, der sprang.

> Men jeg
> ved godt, hvad frygt er, og hvor ledt forkrøblende det er for ens
> tilværelse.

I så fald har du åbenbart ikke lært noget af det.

> Nu er det, jeg foretager mig - efter min egen mening -
> ikke at forsøge at indgyde frygt, snarere tværtimod.

Mig bekendt har jeg ikke anklaget det, du skrev i denne tråd, for at være
terror. Derimod brugte jeg ordet om et indlæg, hvor en anden debattør skrev,
at Osama bin Ladens seneste udtalelser meget vel kunne antyde, at Al Qaeda
har nukleare våben. Jeg vil også bruge det om andre tilfælde, hvor det værst
tænkelige bruges som argument for krav om politiske indgreb.

Det livssyn, jeg håber at lære engang, er, at undlade at tage bekymringerne
på forskud, og tage udfordringerne som de kommer.

Børge

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 13:39

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Hvad bygger du det gæt på?

Det vil føre for vidt at komme ind på her.

Men hvis du downloader min bog (gratis for alle) fra min website den
22. maj, skulle du kunne få svar på de fleste af dine spørgsmål.
Hvis der er problemer med at downloade, så prøv et par dage senere.
Skarpe kommentarer til min bog er meget velkomne ! Det er tanken, at
den skal udgives som paperback senere - når kanterne, men
forhåbentlig ikke hugtænderne er blevet slebet af !

S.H.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 14:15

> Men hvis du downloader min bog (gratis for alle) fra min website den
> 22. maj, skulle du kunne få svar på de fleste af dine spørgsmål.

Det husker jeg nok ikke, men alligevel: Hvor finder jeg din hjemmeside?

Børge

Fra : Kim2000

Dato : 24-04-06 21:35

> [...]

den skal udgives som paperback senere - når kanterne, men
forhåbentlig ikke hugtænderne er blevet slebet af !

-----

Godt nok, så er vi da i hvert fald i sikkerhed indtil den 22. maj kan jeg
høre

(kunne ikke dy mig)

mvh
Kim

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 14:41

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 15:46

> [...]
> <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Det husker jeg nok ikke, men alligevel: Hvor finder jeg din hjemmeside?

Fortæl nu hvilken sekt du tilhører, i stedet for at prøve at vildlede.

Vil du ikke være din egen religion bekendt?

/FL

Fra : Konrad

Dato : 24-04-06 15:43

[...]

-------------------------
Det er jo en hel universiel kosmologi du er ude i. En forklaring på det
hele. Forfriskende blandt alle disse "om 25 år er vi trælbundne
dhimmier"-indlæg.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 16:17

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er jo en hel universiel kosmologi du er ude i. En forklaring på det
> hele. Forfriskende blandt alle disse "om 25 år er vi trælbundne

Ok .. Efter det du skriver har vi så nok at gøre med Jehovas Vidner.

Sært at den gode Steen Hjortsø ikke vil være sin religion bekendt.

(ikke at jeg ikke selv ville være skamfuld hvis jeg på samme vis var
forledt, og nu var tvunget af mine fæller til at forlede andre)

Fra : Konrad

Dato : 24-04-06 16:32

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Ok .. Efter det du skriver har vi så nok at gøre med Jehovas Vidner.

Det tror jeg ikke. Jehovas vidner mener jo at jorden går under på et af JV
forudberegnet tidspunkt, og at 144.000 af dem der tror på Jahve
efterfølgende vil blive vakt til live og opleve i 1000-årsparadiset.

> Sært at den gode Steen Hjortsø ikke vil være sin religion bekendt.

Det vækker på mig mere mindelser om min farbror, der kan tryllebinde hele
forsamlinger med million år gammel viden om rodracer, fremmede galakser,
Atlantis, astrologi og den slags. Altsammen uhyre velfunderet og bakket op
af en enorm mængde litteratur. Det er ikke for at gøre nar - det er faktisk
fascnierende at sidde sammen med én, der fuldkommen nøgternt kan fortælle om
dengang, mennesket var blåt, og kun havde en halv sjæl. Han mener f.eks at
vide, at jøder er så gode til handel og videnskab fordi de har inkarneret så
utrolig mange gange uden at forandre sig, og derved har perfektioneret
materialismen. At jøder så skulle være særligt gode til handel og videnskab
anede jeg ikke.

Andre bilder mig ind, f.eks Holger Bech Nielsen i Hvidovre medborgerhus, at
universet er 12.6 mia år gammelt, at der findes kvarker man end ikke kan
måle og at der eksisterer 10 gange så meget mørkt stof ude i universet, end
hvad der er af "almindeligt" stof, som vi bare ikke kan måle. Det er der,
for ellers hænger det hele ikke rigtig sammen - det gælder iøvrigt også de 8
dimensioner i superstrengteorien. Og så nedstammer mennesket og alt andet
fra nogen tilfældigheder, og hvad der i øvrigt var før Big Bang, kan kun
forklares (og forståes) hvis man hedder Hawking og leger forbudte tallege
med imaginære tal.

Det er svært at gennemskue, hvem der er mest langt ude - min farbror,
Hjortsø eller højenergifysikere )

Fra : Tim

Dato : 24-04-06 17:21

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> forsamlinger med million år gammel viden om rodracer, fremmede galakser,

snip

Hjortsøe tryllebinder ikke... han ævler kun for at høre sig selv snakke.

Tim

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-04-06 18:49

Konrad wrote:
> [...]
> med imaginære tal.
>
> Det er svært at gennemskue, hvem der er mest langt ude - min farbror,

Så er du sgu dummere, end jeg troede. Langt ude ? Jeg er ikke spor
langt ude. Jeg er tæt på virkeligheden.
Det, jeg skriver, er primært en stillingtagen til noget ganske
alvorligt og meget enkelt, nemlig den mest umiddelbare trussel mod vor
overlevelse, atomkrig.
Jeg er politisk realist, altså. Det er realistisk at tro, at en
atomkrig vil ske på vores planet inden særlig længe, og jeg er
langtfra alene om at anse den for sandsynlig.
Hvorfor jeg skulle være religiøs af den grund, Jehovas Vidne,
Asa-troende eller jeg ved sgu ikke hvad, er ikke særlig indlysende.
Jeg er politisk realist.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 19:39

Konrad wrote:
> [...]

Hvorfor jeg skulle være religiøs af den grund, Jehovas Vidne,
Asa-troende eller jeg ved sgu ikke hvad, er ikke særlig indlysende.

Sjovt nok har meldingen om akpokalypsen, dommedag, ragnarok eksisteret i
alle tider og i stort set alle kulturer.

Hvorfor bilder du dig ind at din skulle være den rigtige.

/FL

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-04-06 19:52

> [...]

> alle tider og i stort set alle kulturer.
>
> Hvorfor bilder du dig ind at din skulle være den rigtige.

Underligt spørgsmål. Til alle tider og i stort set alle kulturer har man da
troet, at ens egen profeti var den rigtige.

Børge

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 20:17

"Boerge Rahbech Jensen" <asdf@asdf.asd> skrev i en meddelelse
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt spørgsmål. Til alle tider og i stort set alle kulturer har man
> da troet, at ens egen profeti var den rigtige.

Netop... og hver gang har det ikke holdt, så jeg har sådan set empirien på
min side ,,,

/FL

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 24-04-06 20:46

On 24 Apr 2006 02:33:37 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

Snip en masse

> [...]
>noget i den retning, skønt han i princippet næppe adskiller sig fra
>os selv, (vi er "skabt i hans billede"), har en global civilisation

Snip en masse mere

>Steen Hjortsø

Du læser for meget shit på internettet! Prøv at adskille tingene
lidt...
For mig lyder du som en billig udgave af Carl Sagan!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-04-06 21:41

<Morpheus@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt...
> For mig lyder du som en billig udgave af Carl Sagan!

Problemet er så når den gode Hjortsø skræmmer ubefæstede sjæle. Det er jo
terror i sig selv.

Det kan tossen så bare ikke se ..

Eller også tvinger en eller anden sekt ham at hverve medlemmer på den måde.

Alle sekter har dommedag som et central element

/FL

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 25-04-06 15:48

Morpheus@Hotmail.com wrote:
> [...]
> lidt...
> For mig lyder du som en billig udgave af Carl Sagan!

Jeg mener, det er omvendt !
Steen Hjortsø