-- Børneporno flyder i danske firmaer --
Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-06 11:25

-- Børneporno flyder i danske firmaer --
Det flyder med børneporno på medarbejdernes computere i danske
firmaer. Men det fører kun sjældent til politianmeldelse.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3689404

BW: Hæler værre end stjæler - sir de strafliderlige, der har givet op
overfor tyve og vil forstærke den ofte langt mere effektive
forfølgelse af bagmænd - men at bruge film af unge skønheder , DER ER
OPTAGET ,er ikke noget at sidestille med pædofili-overgreb

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-04-06 11:56

> [...]
> bagmænd - men at bruge film af unge skønheder , DER ER OPTAGET ,er ikke
> noget at sidestille med pædofili-overgreb

Du forstår stadig ikke, at jeg syntes du er klam?

/Johnny

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-04-06 13:27

> [...]
> bagmænd - men at bruge film af unge skønheder , DER ER OPTAGET ,er ikke
> noget at sidestille med pædofili-overgreb
Hvis du ikke kan finde på et bedre indlæg omkring dette emne, så gå ned og
ryd op i garagen istedet.

http://www.newsfilter.org/videos/index.php?id=21251

Hvis vi finder børneporno på en computer, så arbejder brugeren af computeren
ikke hos os efterfølgende. Vi scanner faktisk efter billeder i det skjulte,
hvis der dukker en mistanke op og vores nye spam-filter fungerer med
individuel godkendelse af hver eneste billede, der kommer ind med mail. Det
er sågar nedskrevet i vores IT-politik overfor medarbejderne at det er en af
de ting, vi bare ikke vil se i huset.

Indrømmet det er svært at se på enkelte af modellerne hos www.Hogtied.com
(fandt nogle downloadede sekvenser i sidste uge) om de er over 18, men deres
firma henholder sig til §2257 i den amerikanske lovgivning og overtrædelse
af denne lovgivning medfører særdeles alvorlige konsekvenser, så mon ikke at
det er i orden.

Med venlig hilsen
Jensen

Fra : News Reader

Dato : 23-04-06 14:10

JensenDenmark wrote:
> [...]
> der kommer ind med mail. Det er sågar nedskrevet i vores IT-politik
> overfor medarbejderne at det er en af de ting, vi bare ikke vil se i

En yderst fornuftig IT-politik. En medarbejder som bruger sin arbejdstid på
børneporno kan ikke bruges i en virksomhed, med mindre virksomheden jagter
pædofiler.

Hvilket spam-filter benytter jeres virksomhed? Jeg er blot nysgerrig da jeg
søger efter et filter hvor man kan fange børneporno billeder i email.

--
Min email adresse slettes om 22 timer
My email address will be deleted in 22 hours

Fra : Martin K

Dato : 23-04-06 17:19

> Det flyder med børneporno på medarbejdernes computere i danske
> firmaer. Men det fører kun sjældent til politianmeldelse.

Det er da godt, folk ikke er så hysteriske, som medier og politikere prøver
at gejle os op til.

--
Martin K