Udskriftsproblemer i Firefox
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-06 09:41

Hej gruppe. Min Firefox vil ikke længere udskrive på min
standardprinter. Uanset hvilken side jeg forsøger at udskrive, får
jeg følgende fejl:

   Udskiften fejlede da siden blev startet

(se evt. dump her: <http://gyros.dk/usenet/dump/ff_print.gif>)

Jeg kan godt udskrive på samme printer fra andre browsere (Opera og
IE7), og jeg kan godt udskrive på andre printere fra Firefox (bl.a.
en der er helt magen til på nabokontoret).

Jeg har prøvet at starte FF i Safe Mode, men det hjælper ikke noget
- udskriften fejler på samme måde.
Printeren er en HP 2430 tilsluttet via netværket (på samme måde som
alle andre printere herinde).

Vis udskrift fungerer fint - men når jeg vælger "udskriv", kommer
fejlen igen.

Lidt tekniske oplysninger:

OS (arbejdsstationen): Windows XP, DK - fuldt opdateret
Browser: Firefox 1.5.0.3, dansk udgave
Printer: HP LaserJet 2430
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-06 15:18

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Jeg har prøvet at starte FF i Safe Mode, men det hjælper ikke
> noget - udskriften fejler på samme måde.

Lidt flere eksperimenter viser at det hjælper at oprette en ny
profil. Bare pokkers irriterende, når man har et hav af udvidelser,
gemte adgangskoder o.l. liggende (jo, jeg kender godt muligheden
for at tage backup af en profil - men så snart jeg indlæser noget
fra den gamle profil, fejler den nye).
--
Jens Gyldenkærne Clausen