Run på gratis psykolog-smiger
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 06:51

"Anyone who goes to a psychiatrist, ought to have his head examined".
Sam Goldwyn

Politiken idag
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G27C2G179G4G0G
glæder sig ved at vi er det land med flest psykologer pr titusind
indbyggere - 8½ - næst efter Argentina og San Marino
Når folk har problemer så søger de "hjælp".
Hvad kan disse sekteriske tosser gøre andet end at smigre folk, så de
bliver ved at komme.
Det er især staten, der har opformeret ansættelserne af cand.psyk er -
35% flere på to år, erhvevslivet er øgede samtidig med 20% -
privatansatte er nok faldet, siden de ikke er nævnt, for ingen vil
betale for, hvad bodegavenner kan gøre bedre.

1992 da jeg ville have førtidspension, gik jeg til neurolog med min
hovedpine og da han fandt intet, anbefalede han psykiatri og en
nyansat speciallæge der kunne give mig højeste pension. Det blev
laveste, men at sidde og ævle løs om sig selv er skønt. Indtil man
indser at fagfolk blot snakker en efter munden og aldrig har kloge
svar eller kommentarer. Internettet er bedre, for som Goethe siger,
så lærer man intet af venner men meget af fjender. Og dem er jeg god
til at få.

" Idleness is the parent of all psychology. Nietzsche

"Psykiatri gør det muligt for os at rette vores fejl ved at erkende
vores forældres. Lawrence J. Peter

"Psykiater: Hvor ofte sover I sammen?HAN-SVAR: Næsten aldrig, måske
tre gange om ugen.HUN-SVAR Hele tiden, jeg vil sige tre gange om ugen.
Woody Allen og Diane Keaton, i filmen "Mig
og Annie"

"Psychiatry's chief contribution to philosophy is the discovery that
the toilet is the seat of the soul.
Alexander Chase

"The science of Psychiatry is now where the science of Medicine was
before germs were discovered
Malcolm Rogers
" What separates two people most profoundly is a different
sense and degree of cleanliness. Nietzsche
" It might be said of psychoanalysis that if you give it your little
finger it will soon have your whole hand. Sigmund Freud

" Så vidt jeg kan se, er jeg selv psykopat, og det samme er
alle andre. Rayner Goddard

Madness need not be all breakdown. It may also be
break-through.It is potential liberation and renewal as well as
enslavement and existential death. R.D. Laing(psykiater)

En psykopat tror, at to plus to er fem, og er revnende
ligeglad. En neurotiker ved, at det er fire, og spekulerer over det
dag og nat Helge Steincke