Brud på uskrevne regler.
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 09:07

Jeg straffes ikke i juridisk forstand for at være mig selv, men det
har samme effekt, at jeg ikke gør mig til slave af normalitet,
musikalitet, situationsfornemmelse.

At Riskær Petersen ikke kan få bankkonto i nogen dansk bank, og
vistnok heller ikke udenlandske, er fordi fagfolk vurderer, at han har
været afstumpet-følelseskoldt samvittighedsløst psykopat-ond og
beregnende svindlet - lidt a la konflikt mellem Thorsen og Trads, men
rigtig skiderikket og lortet - siges det. En mand er en mand, og et
ord er et ord, har Riskær foregivet og ikke levet efter - men på et
gråt smuthulsområde, hvor straffrihed incl usårlighed vedr privat
søgsmål. Har jeg gjort noget der ligner? Fattiggjort nogen?

Mon det før er sket, at nogen med sikkerhed ikke kan få lån -
og ikke skamfuldt fortiet det. JEg ser ikke at jeg har gjort noget
forkert, udfra gængs etik og bestemt ikke andre love end §266b.
- een årsag er, at staten forkæler pengeinstitutter, så deres profit
ikke er snævert afhængig af udlån - der er større fordele at hente ved
at fremme håndværkerbranchens hyperaktivitet mht "renoveringer" som
jeg pisser på ved at klare mig uden, hvor funktionelt ligegyldigt

- een årsag er, at jeg provokerer - mildt og grundtvisk - og rygter,
der er overvejende løgnagtige, er nok blevet til uhyrligheder

Den stille magt = matriarkat der kan lide ro, regelmæssighed,renlighed
er nok hvad jeg reelt er oppe imod - og pædofilibrainstorming og hvad
misforstås som holocaustbenægtelse kan spille ind i sammensuriet af
sladder, som er, hvad afgør tingene. Surt.

Hvorfor har store firmaer - et defakto-monopol - ikke råd til at
spille med åbne kort og tale sandt overfor mig?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-04-06 19:22

On Mon, 17 Apr 2006 10:06:33 +0200, Bo Warming wrote:

> Mon det før er sket, at nogen med sikkerhed ikke kan få lån -
> og ikke skamfuldt fortiet det.

Jeg vil tro at Kreditforeningerne har haft en anelse om dette:

http://vurdering.netborger.dk/produkt/Vurdering.asp?p=netborger&k=101
http://vurdering.netborger.dk/produkt/Vurdering.asp?p=netborger&k=101&k=101&k=101&k=101

OK, 2,85 mill ved den sidste offentlige vurdering Dog er grundværdien regnet
med begge gange som 513.000 (om grundværdien er 1.026 mill ved jeg ikke)
ellers skal der trækkes 513.000 fra de 2,85 mill.

Kigger lidt videre Bjelkes Allé 48 Grundværdi 958.500 ejedomsværdi 3,85
mill.

Kigger lidt på:

http://www.ois.dk/

Det er godt nok skilt ud i Stue og Første sal. men begge steder er sidste
vurdering fra 1995 Grund 1.047.800 og Ejendomsværdi 1,050.000.

Jeg ved ikke om dette er korrekt: Ejendom - Grund = 2.200 kr

Eller Ejendom + Grund knap 2.100.000 kr.

Grunden til dette:

Jeg hørte et eller andet om nye vurderinger på TVavisen. Mit eget lille hus
i udkanten af Horsens havde fået et smæk på 300.000 fra 800.000 til 1,1 mill
(sig til lykke)

/|\
/\
Bruno