Støjsvag PSU => 300W?
Fra : Kim Noer

Dato : 15-06-01 20:19

Davsen..

Jeg leder efter en 300+ W PSU som er støjsvag, og som ikke koster mere end
400-500 kr (som iøverigt er meget me thinks). Jeg har pt. en 235W NC men den
er for lille nu ..

--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : peet_dk

Dato : 15-06-01 21:46

købt alt andet end silent systems's PSU'ere fatter ikke at de med deres gode
vilje vil kalde den "ATX Ultra Quiet Power Supply"

--
----
peet_dk was here....

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 16-06-01 06:59

Studiedata har en, men til ca. 640,- ellers køb en almindelig og skift
blæseren med en pabst blæser som også kan fåes hos studiedata.

Fra : Cubus

Dato : 16-06-01 17:37

> Jeg leder efter en 300+ W PSU som er støjsvag, og som ikke koster mere end
> 400-500 kr (som iøverigt er meget me thinks).

Er 235,- for billigt?

STRØMFORSYNING ATX 300 W LOW NOISE
http://www.datatel.dk/data/data.htm#DIVERSE

Kender den dog ikke selv.