'Muslimske lande giver sig' - tak være JP ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 12-04-06 11:24

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3673894/

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 12:05

Re: 'Muslimske lande giver sig' - tak være JP og nogle flere, fremfor
alt i Danmark

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote in message
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3673894/

Nej, JP har uret i at muslimerne giver sig fordi de har tacklet sagen
moderat og Naser Khader-agtigt.
Vi sku hellere reageret på første ambassade-angreb med at udvise
titusind af herboende fra pågældende Israel-naboland.

At vi gavner noget ved at sætte bodyguards om Naser Khader er en helt
vild teori.
Hans imamvenner skaber ham positiv PR ved at lade som om de livstruer
ham, men det gør ingen-
Da jeg første gang var §266b-stævnet, ønskede jeg Naser Khader som
vidne fordi han havde netop sagt i TV at muslimungdom skal møde dansk
frisprog og debat, for evt at integreres.
Men min advokat holdt med godhedsindustrien og "ville derfor ikke
besvære Naser Khader" (som til mig havde sagt, at han godt ville vidne
og gentage sine radikale TV-udtalelser)
Nu læser man i JP at Khader er som kong Christian d 10, der red i
gaderne uden bodyguard, for alle passede på ham, og tilsvarende
populær skulle Khader være!

Chr10 var ikke som sit rygte. Han var aristokrat og elskede at være
sammen med gode ryttere, helst adelige, og ville aldrig have båret en
jødestjerne,

Men en svensk karikaturtegner vitsede, at hvis tyskerne havde krævet
jødestjerning af danske jøder - hvad var utænkeligt - så ku Chr10
svare at så ville han også bære jødestjerne
I UK og USA medier blev vor teenage-Churchillbande til effektiv
sabotagebande (den brændte et cykelskur og stjal fra en tyskvenlig
cigarhandler) OG DE OVERDREV VITSEN TIL AT Chr10 red rundt med
jødestjerne på og derved var redningsmand for jøder-til-Sverige - som
reelt brev reddet af tyske Best. Siger ny dansk universitetsforskning.

En fjer bliver til fem høns.
Det gælder også når mine skriverier gøres til at jeg skulle være
nazi-venlig, og det bliver til at jeg er en person som ethvert
pengeinstitut vil blive straffet for at udlåne penge til.
Grunde, der gives til intet at ville belåne i mine
mangemillionerkroners friværdi er skiftevis, at min økonomi ikke er
god nok - hvilket altid er uvæsentligt idag, når rigelig friværdi - og
at ejendommen ikke ligner normal kurant vare i tilstrækkelig grad.
hvad at enhver mægler kan se at den kan ligne efter en dags
overfladisk finish-ændring. Men ejendommæglere, der sælger lejlighed,
sagde om den mindst fine af mine ejerlejligheder, at de kunne sælge
den for 2,75 mio kr - dengang den endnu ikke var halvt så perfekt
istandsat, som den er nu.,

Fra : Aksel

Dato : 12-04-06 12:12

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3673894/

Det ville ellers have været godt med lovgivning omkring respekt for andre
religioner, det kunne bruges til at spanke de arabiske lande, men det er vel
kun islam der skal respekteres.

Hilsen Aksel

Fra : Pjensen73

Dato : 12-04-06 13:34

Aksel skrev:
> [...]
> religioner, det kunne bruges til at spanke de arabiske lande, men det er vel

Det nemlig rigtig. I deres øjen er vore religion ikke en rigtig
religion, og må derfor hånes. Vi er jo, som vi alle ved, vantro.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-04-06 06:12

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det nemlig rigtig. I deres øjen er vore religion ikke en rigtig religion,
> og må derfor hånes. Vi er jo, som vi alle ved, vantro.

Ja og som deres tro siger, så er det guds ord der er nedfældet i koranen og
det vil jo sige at muslimer ikke på nogen måde må sige eller tro at jorden
er rund, for det vile være blasfemisk og derved blive en vantro.

Svend

Fra : Michael Laudahn

Dato : 12-04-06 12:22

Bo Warming schrieb:

> [...]
> Vi sku hellere reageret på første ambassade-angreb med at udvise
> titusind af herboende fra pågældende Israel-naboland.

Det er klart at jeg heller ikke er tilfreds. Ifølge min overbevisning
er allerede migrationen som sådan forkert. Den kan kun være en
undtagelsesret for enkelte personer, hvis begge parter er i høj grad i
overensstemmelse om det. Det naturlige er, at man lever, hvor man er
født og vukset op.

Men i øjeblikket ser jeg et nederlag for moh-landene, og måske kommer
det at have en mere dybtgående virkning på længere sigt end vi i
øjeblikket forestiller os. Tænk på den lange kamp til at befrie de
østlige lande fra kommunismen. Det gik i begyndelsen også i meget
små skridt, før i sluting alt faldt sammen indenfor nogen få
måneder.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 07:28

Bo Warming schrieb:
> [...]
> Vi sku hellere reageret på første ambassade-angreb med at udvise
> titusind af herboende fra pågældende Israel-naboland.
snip
øjeblikket forestiller os. Tænk på den lange kamp til at befrie de
østlige lande fra kommunismen.

Hvem kæmpede? Ikke USA, de ønskede alt andet end USA så tilbagestående
og undertrykt som muligt
Ikke vest- eller øst-europæere, de kunne intet gøre.

Gorbatjov og hans store gruppe af fornuftige russere så fornuft i
markedsfrihedens øgning og planøkonomiens nedtrapning og lod muren
falde

Islam er en helt anderledes og uhyggelig fjende, og udvisninger haster
og der er ingen store sejre i tørklæde- eller profet-tegnings fnidder
omend alt skal bruges til at få folk til at vågne op.

Medlidenheds-bavl står i vejen for udvisninger. At analysere og forstå
pity-love -skadelighed er min kæphest, men alt skal bruges. Enhver
fugl synger med sit næb

Fra : @

Dato : 12-04-06 15:15

On 12 Apr 2006 03:23:38 -0700, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3673894/

desvære nej:

<<<<<citat>
>I en kompromistekst, som i går fandt opbakning fra såvel EU-landene som de muslimske lande,
>opfordrer Unescos styrelsesråd dog pressen til at vise selvdisciplin, når det gælder omgangen
>med religiøse symboler.
<<<<<\>

overhovedet at indgå i nogen som helst debat om ytringsfirheden med
disse koranfasciter er et skridt i en helt forkert retning

<<<citat>
>Det smager lidt af selvcensur, men forhandlere forklarede i går,
>at teksten er så blød, at den reelt ikke gør andet end at opfordre
>den enkelte journalist til at holde en høj etisk standard.
<<<\>

oversat ->

så længe man ikke kritiserer den pædofile profet eller islam er det i
orden

jeg kan kun opfordre til at her til sankt Hans/midsommer at gøre som
jeg

brænde en Muhammedfigur + koran på et bål

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,