Messina-broen i fare
Fra : Jesper

Dato : 11-04-06 12:17

Hvis Romano Prodi vinder valget har han lovet at bremse
Messinabroprojektet, hvor danske Cowi er rådgiver på.

Prodi er ikke ligefrem fremskridtets mand.

http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=721472/
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-04-06 12:19

> Hvis Romano Prodi vinder valget har han lovet at bremse
> Messinabroprojektet, hvor danske Cowi er rådgiver på.
>
> Prodi er ikke ligefrem fremskridtets mand.

Eller også er han bare spareivrig... Det plejer du da ellers ikke at hyle
over?

I øvrigt må det gøre ondt på dig, at Silvio "I kine koger de børn, og bruger
dem som kunstgødning" Berlusconi ikke vinder.

Fra : Jesper

Dato : 11-04-06 12:42

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> I øvrigt må det gøre ondt på dig, at Silvio "I kine koger de børn, og bruger
> dem som kunstgødning" Berlusconi ikke vinder.

De Røde elsker at bruge penge, bare vent at se.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 11-04-06 12:43

> De Røde elsker at bruge penge, bare vent at se.

Men det gør du åbenbart også - bare det er dyrt nok? En sådan Messina-bro
kan ikke være billig.

Fra : Jesper

Dato : 11-04-06 13:01

> Men det gør du åbenbart også - bare det er dyrt nok? En sådan Messina-bro
> kan ikke være billig.

Det var Storebæltsbroen heller ikke!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 11-04-06 17:14

Jesper skrev:

> Det var Storebæltsbroen heller ikke!

Vi har bedre råd til den, og det er slet ikke meningen at Messina-broen
skal bygges, penge skal enden hos mafiaen, som tak for deres politiske
støtte.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-06 13:05

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

Romano Prodi er altså ikke »rød«; i Danmark kunne han sagtens have været
medlem af Venstre.

> Men det gør du åbenbart også - bare det er dyrt nok? En sådan Messina-bro
> kan ikke være billig.

Ja, og tidligere var det da også Venstre der stoppede bygningen af en
Storebæltsbro - som man fandt ville være for dyr.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-06 12:50

> Prodi er ikke ligefrem fremskridtets mand.

Foretrækker du da en tugthuskandidat som Silvio Berlusconi?

Og jeg aner ikke om Messina-broen bør bygges eller ej. Den italienske
statsgæld er enorm, og har været kraftigt stigende under Berlusconi.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 11-04-06 16:22

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Prodi er ikke ligefrem fremskridtets mand.

Næh, han virker mere som en gumpetung Nyrup-type på mig.

--
Martin K