Fornuft fra DF eller dhimmi
Fra : Vidal

Dato : 11-04-06 10:30

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-04-06 10:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i

Det er nok ikke så tosset. Det er bedre at "vi" styrer nyhedsformidlingen
til Muhamedanien, end at Laban og Akkari gør det.
--
NoTrabajo

Fra : Pjensen73

Dato : 11-04-06 10:44

NoTrabajo skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i

> Det er nok ikke så tosset. Det er bedre at "vi" styrer nyhedsformidlingen
> til Muhamedanien, end at Laban og Akkari gør det.

Det skal nok ikke være DR, der formidler nyhederne.

Fra : Vidal

Dato : 11-04-06 11:05

Pjensen73 wrote:

> Det skal nok ikke være DR, der formidler nyhederne.

Det kan være regeringen udliciterer det til Oasen
eller Radio Holger.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Pjensen73

Dato : 11-04-06 18:23

Vidal skrev:

> Det kan være regeringen udliciterer det til Oasen
> eller Radio Holger.

*LOL*

Fra : GB

Dato : 11-04-06 14:12

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in

> Det skal nok ikke være DR, der formidler nyhederne.

LOL!

Fra : Tony

Dato : 11-04-06 16:52

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skal nok ikke være DR, der formidler nyhederne.

Nej, jeg så også hellere at det blev Radio Holger.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 11-04-06 18:20

Tony skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg så også hellere at det blev Radio Holger.
>
> Tony

Okay. Så ved vi jo hvor du står "politisk".

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 12:40

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i

> Det er nok ikke så tosset. Det er bedre at "vi" styrer nyhedsformidlingen
> til Muhamedanien, end at Laban og Akkari gør det.

Tror du selv på at de islamiske styrer i muhamedanien til tillade at et
fremmed land sender statsfjendte propaganda til deres befolkninger?

Iøvrigt - hvordan skal det gøres? TV signaler rækker ikke fra Danmark
til muhamedanien.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 13:23

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du selv på at de islamiske styrer i muhamedanien til tillade at et
> fremmed land sender statsfjendte propaganda til deres befolkninger?

Det kan staten ikke styre.
TV-apparater er bygget til at modtage det, de indstilles til, radio ligeså.

> Iøvrigt - hvordan skal det gøres? TV signaler rækker ikke fra Danmark
> til muhamedanien.

Har du aldrig hørt om satellit-TV eller internet-radio?

J.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 13:30

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
> TV-apparater er bygget til at modtage det, de indstilles til, radio ligeså.

> Har du aldrig hørt om satellit-TV eller internet-radio?

Internettet er censureret i SaudiaArabien.

SattelitTV, tja, måske. Men bliver der overhovedet sendt signaler til
sattelitterne fra Danmark? TV3 sender jo fra UK, svjv.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 13:44

> Internettet er censureret i SaudiaArabien.
>
> SattelitTV, tja, måske. Men bliver der overhovedet sendt signaler til
> sattelitterne fra Danmark? TV3 sender jo fra UK, svjv.

Vi kan se fint dansk TV i Sydspanien. Og jo, der er satellitter, der dækker
mellemøsten med dansk TV, hvis DR eller TV3 måtte ønske det.
F.eks. kan Eutelsat W5 sende i det meste af Asien.
http://www.flysat.com/eutelsatw5.php

Mulighederne er mange.

J.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 13:55

> [...]

> mellemøsten med dansk TV, hvis DR eller TV3 måtte ønske det.
> F.eks. kan Eutelsat W5 sende i det meste af Asien.

Fint nok.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-04-06 17:59

On Tue, 11 Apr 2006 14:44:00 +0200, Jim wrote:

> Vi kan se fint dansk TV i Sydspanien. Og jo, der er satellitter, der dækker
> mellemøsten med dansk TV, hvis DR eller TV3 måtte ønske det.

Tror du at en araber "bare" kan købe udstyr til at modtage satellit-tv ?

Det er skam meget regulerede lande, hvor sådant vestligt påfund ikke er
tilladt.

Eneste chance er at få jøderne til at lave en tvstation der kan "blæse"
araberne ud.

/|\
/\
Bruno

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 19:36

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du at en araber "bare" kan købe udstyr til at modtage satellit-tv ?

Ja da.. Ingen problemer i det.
Folk i både Irak og Syrien ser da alArabia og AlJazzera på satellit-TV.
'Palæstinenserne' ligeså.

> Det er skam meget regulerede lande, hvor sådant vestligt påfund ikke er
> tilladt.

Nej, hvis der kan sendes bønnemøder fra stormoskéerne til det
koranfascistiske folk, så har de intet imod den vestlige teknologi.

> Eneste chance er at få jøderne til at lave en tvstation der kan "blæse"
> araberne ud.

Nej, mindre kan gøre det, men det lyder tiltalende.

J.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 00:47

Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

> [...]
> tilladt.
>
> Eneste chance er at få jøderne til at lave en tvstation der kan "blæse"

Jeg tror faktisk at araberne i nabolandene længe har kunne tage israelsk
fjernsyn. I øvrigt har befolkningerne i årtier stolet mere på de
israelske radiostationer end på deres egne.

Ikke at det dog får dem til at acceptere den jødiske stats eksistens.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 11-04-06 19:03

On Tue, 11 Apr 2006 13:40:27 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>fremmed land sender statsfjendte propaganda til deres befolkninger?
>
>Iøvrigt - hvordan skal det gøres? TV signaler rækker ikke fra Danmark

satelit

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Pjensen73

Dato : 11-04-06 10:44

Vidal skrev:

Hva' faen? ER Dansk Folkeparti blevet medlem af Enhedslisten?

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-06 11:14

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hva' faen? ER Dansk Folkeparti blevet medlem af Enhedslisten?

Det er faktisk også DF der oprindeligt kom med idéen om at gøre islamisk
teologi til en kandidatuddannelse på Københavns Universitets teologiske
fakultet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 12:28

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Det er sund fornuft at propagandere demokrati i de tilbagestående lande, som
de muslimske stater nu engang er.

J.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 12:40

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

"DF vil have DR til at lave nyheder på arabisk
Danmarks Radio skal sende nyheder på arabisk og demokratiundervisning
til de arabiske lande, foreslår Dansk Folkeparti."

DF = Dhimmi Folkeparti.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : GB

Dato : 11-04-06 14:14

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> DF = Dhimmi Folkeparti.

NåNÅnånå...

Fra : Joakim

Dato : 11-04-06 14:46

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hverken eller. Det lyder mere som en joke - en forsinket aprilsnar om du
vil.

Fra : GB

Dato : 11-04-06 15:29

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in

> Hverken eller. Det lyder mere som en joke - en forsinket aprilsnar om
> du vil.

Nejda. Radio Free Europe spillede samme rolle i de kommunistiske
diktaturer, som BBC gjorde i Danmark under besættelsen (altså den fra
1940-1945, ikke den nuværende).

Fra : Joakim

Dato : 12-04-06 11:02

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in

> Nejda. Radio Free Europe spillede samme rolle i de kommunistiske
> diktaturer, som BBC gjorde i Danmark under besættelsen (altså den fra
> 1940-1945, ikke den nuværende).

Åh på den måde. Det står lysende klart for mig nu. Hele Mellemøsten sidder
klinet til tv skærm og radio når DR/DF slår sine belærende folder ud og som
gerne skulle munde ud i følgende frihedsbudskab. "Her er København, her er
København". "I dette øjeblik meddeles det, at vores allesammens Pia har
oplyst, at den arabiske liga har overgivet sig".

Det er lige før man må knibe en tåre alene ved tanken derom.

PS. Hvori består den nuværende besættelse af DK?

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 11:29

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> PS. Hvori består den nuværende besættelse af DK?

Har du endnu ikke opdaget hvor mange der er besat af Soduku?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim

Dato : 12-04-06 11:49

> Har du endnu ikke opdaget hvor mange der er besat af Soduku?

Det må vel snarere betegnes som en mani. Man skulle have haft nogle aktier i
foretagnet og nyde sit otium i Sydfrankrig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-06 12:31

> Har du endnu ikke opdaget hvor mange der er besat af Soduku?

Normalt retter jeg ikke andres stavefejl, men i dit tilfælde vil jeg gøre en
undtagelse:

Det hedder "Sudoku".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-04-06 13:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Normalt retter jeg ikke andres stavefejl, men i dit tilfælde vil jeg gøre en
> undtagelse:
>
> Det hedder "Sudoku".

OK - at jeg ikke vidste hvordan det stavedes viser måske hvor meget jeg
selv er »besat« af det .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 12-04-06 14:55

On Wed, 12 Apr 2006 12:01:59 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>København". "I dette øjeblik meddeles det, at vores allesammens Pia har
>oplyst, at den arabiske liga har overgivet sig".

ja grin du bare både i Emiraterne og i Saudi-Arabien ser/hører folk
hellere på udenlandske TV/radiostationer end på den indenlandske, dem
stoler de ikke et hak på

>Det er lige før man må knibe en tåre alene ved tanken derom.

ideen om at sende frie og anderledes informationer til folk i
diktaturstater er jo ikke ny

>PS. Hvori består den nuværende besættelse af DK?

bor du 40 længere ude end sidste kartoffelrække?

så tag ind til nærmeste by,

besættelsesstyrkernes kvinder kendes ved at de går enten i en
heldækkende sort fascistkjole kaldet en burka eller de går med et
sjal/tørklæde til at dække håret de to beklædningsgenstande viser at
disse kvinder er en del af den koranfascistiske besættelsesmagt som
indtil videre tæller ca. 230.000 personer plus et ikke ringe antal
danske overløbere/forædere

under sidste krig var landet besat med kun 115.000 mand, så den
nuværende besættelse er ret omfattende

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Joakim

Dato : 12-04-06 19:29

> ja grin du bare både i Emiraterne og i Saudi-Arabien ser/hører folk
> hellere på udenlandske TV/radiostationer end på den indenlandske, dem
> stoler de ikke et hak på

Ja, hvis du med udenlandske tv-stationer mener Al Arabia og Al-Jazeera. At
forestille sig muslimer i MØ ønsker demokrati efter vestligt forbillede er
udtryk for en naiv, vestlig tankegang.

> ideen om at sende frie og anderledes informationer til folk i
> diktaturstater er jo ikke ny

> bor du 40 længere ude end sidste kartoffelrække?

Nørrebro er mit hjemsted.

> [...]

> disse kvinder er en del af den koranfascistiske besættelsesmagt som
> indtil videre tæller ca. 230.000 personer plus et ikke ringe antal

Den form for retorik du her præsterer giver ubehagelige associationer til
fortiden i et land syd for Danmark.

> under sidste krig var landet besat med kun 115.000 mand, så den
> nuværende besættelse er ret omfattende

Er du i så fald modstandsmand?

Fra : @

Dato : 12-04-06 19:57

On Wed, 12 Apr 2006 20:28:54 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Ja, hvis du med udenlandske tv-stationer mener Al Arabia og Al-Jazeera. At
>forestille sig muslimer i MØ ønsker demokrati efter vestligt forbillede er
>udtryk for en naiv, vestlig tankegang.

det tror jeg såmænd ikke, blot er folk i SA og Emiraterne grundigt
trætte af deres konge og emirer

>Nørrebro er mit hjemsted.

>Den form for retorik du her præsterer giver ubehagelige associationer til
>fortiden i et land syd for Danmark.

netop, der er ingen forskel på nazismen og koranfascismen

>Er du i så fald modstandsmand?

om nødvendigt

Fra : Joakim

Dato : 13-04-06 09:45

> det tror jeg såmænd ikke, blot er folk i SA og Emiraterne grundigt
> trætte af deres konge og emirer

Hvis du er enig i at folk ikke ønsker demokrati efter vestligt forbillede
tror du så at de gider glo på DR's udsendelser?

> netop, der er ingen forskel på nazismen og koranfascismen

Næh, det var ikke hvad jeg mente.

> om nødvendigt

Haha....

Må jeg ikke i stedet anbefale et lidt mere virkelighedsnært tidsfordriv
såsom at se på fugle eller at gå en tur i skoven. Det er ydermere god
terapi.

Fra : @

Dato : 13-04-06 15:03

On Thu, 13 Apr 2006 10:45:00 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du er enig i at folk ikke ønsker demokrati efter vestligt forbillede
>tror du så at de gider glo på DR's udsendelser?

nu sender DR ikke pt dertil,
men jeg _ved_ at man ikke i SA og emiraterne gider se på nationalt TV

grunden til at jeg ved dette er at noget familie arbejder i Dubai og
SA og har gjort det i flere år

>Næh, det var ikke hvad jeg mente.

det har skam heller ikke noget med mening at gøre

islam og nazisme er to alen ud af et dårligt stykke

>Haha....

kan på trods af min høje alder stadig med egen riffel ramme en mand i
hovedet på 250 meters afstand,
(har militært guldmærke i skydning med GV MP LMG og pistol)

og kan lureminere både biler, huse og terræn

>Må jeg ikke i stedet anbefale et lidt mere virkelighedsnært tidsfordriv
>såsom at se på fugle eller at gå en tur i skoven. Det er ydermere god
>terapi.

har ikke tid, jeg tæller ammunitionslageret op, og efterser mine
skydevåben

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Konrad

Dato : 14-04-06 10:47

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message

> Den form for retorik du her præsterer giver ubehagelige associationer til
> fortiden i et land syd for Danmark.

Når du skriver sådan, så kan jeg sgu heller ikke være fuldkommen ved siden
af

BTW: Nu har jeg ikke lige fået svaret på dig mht den med Politikens hetz mod
jøder for nogle år siden. Er faktisk ikke trådmæssigt nået derop endnu,
efter en travl periode - men jeg kom til at tænke på det sidste lørdag, hvor
både Arne og Bent Melchior havde indlæg i Politiken samme dag. Arne havde et
læserbrev, Bent skrev i "det religiøse rum" - helt lagt på is af danske
jøder er Politiken altså ikke...

Fra : Joakim

Dato : 14-04-06 12:27

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Når du skriver sådan, så kan jeg sgu heller ikke være fuldkommen ved siden
> af

På ingen måde. Det hænder skam at du fremfører nogle stærke synspunkter som
giver grobund for eftertænksomhed og selvransagelse. Men forvent dog ingen
"credit" herfra af den grund.

> [...]
> et
> læserbrev, Bent skrev i "det religiøse rum" - helt lagt på is af danske

Ok, det har jeg ikke fået læst. Hvilket "religiøst rum" skrev han i?

Fra : Konrad

Dato : 24-04-06 10:03

> [...]
som
> giver grobund for eftertænksomhed og selvransagelse. Men forvent dog ingen

Bare rolig. Ingen bristede illusioner her

> Ok, det har jeg ikke fået læst. Hvilket "religiøst rum" skrev han i?

En fast klumme på bagsiden af vistnok Kultur om søndagen. Forskellige
celebre religiøse skriver så på skift, blandt andet Bent Melchior. Andre er
f.eks Taarbæk-præsten, Jan Lindhardt eller sågar Fatih Alev