tidskrævende
Fra : sylfede

Dato : 08-04-06 13:49

Ja, så oplevede jeg da også hvordan en nyhedsgruppe fungerer - men jeg havde
ikke drømt om at det var så tidskrævende eller at der var så mange faste
klicheer og fordomme, som tilfældet er.

Alligevel har jeg lært noget -blandt andet at jeg har brugt mere tid end
jeg troede jeg ville bruge og hvor let det er at blive fascineret af
debatterne -og påvirket også i negativ grad.

Når jeg stopper her er det for ikke at ende som en slags "ludoman", men jeg
takker for alle de sjove og alvorlige debatter jeg trods alt har nået at
deltage i gennem den korte tid, jeg var på og ønsker alle jer standhaftige
god fornøjelse videre frem.

Der går desværre alt for meget tid med det, og jeg har også andet at lave.
God påske til allesammen - vi blev ikke alle enige, men det havde jeg nu
heller ikke forventet - det var dog lidt uhyggeligt hvor hurtige folk var
til at svine hinanden til for det mindste og hvor hurtigt misforståelser
opstod. Men det er vel vilkårene i sådanne nyhedsgrupper. - som sagt,
jeg trækker mig, men vil nok følge lidt med fra sidelinjen. Hav det godt.
--
Sylfede

Fra : Tony

Dato : 08-04-06 14:44

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev
..
> [...]
> heller ikke forventet - det var dog lidt uhyggeligt hvor hurtige folk var
> til at svine hinanden til for det mindste.

Ja ikke. Det var godt nok lidt uhyggeligt hvor hurtig Du var til at svine
DF's vælgere til, som værende dårligt uddannet, dårligt begavet stemmekvæg.
At du samtidig er forbløffet over DF's store vælgerskare, vidner blot om din
begavelse, eller mangel på samme.
Rønnebærene er sure, som man gang på gang oplever fra de partier uden
indflydelse.
Følg du blot med fra sidelinien, og hyl du blot op engang imellem..... det
hjælper bare ikke en pind.

Også god Påske herfra.

Tony

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-04-06 15:00

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> wrote in message
> [...]
> at deltage i gennem den korte tid, jeg var på og ønsker alle jer
> standhaftige god fornøjelse videre frem.

Ja, man kan hurtigt blive "hooked", - snart får vi nok offentlige
afvændingskurser for newsgrupister.

> [...]
> opstod. Men det er vel vilkårene i sådanne nyhedsgrupper. - som sagt,
> jeg trækker mig, men vil nok følge lidt med fra sidelinjen. Hav det godt.

Og god påske til dig, det var en fornøjelse at diskutere med dig.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-04-06 18:06

On Sat, 8 Apr 2006 14:48:55 +0200, sylfede wrote:

> men vil nok følge lidt med fra sidelinjen. Hav det godt.

Held og lykke i fremtiden.

De fleste har det vist mest i tastaturet herinde, flere "uvenner" er mødtes
til selskabeligheder uden "slagsmål".

Jeg håber at du på et tidspunkt får tid til at deltage igen.

/|\
/\
Bruno