Pels af hunde og katte
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-06-01 19:38

Hej gruppe

I katteng'n er der lagt dette link
http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/erhverv/artikel&art_id=3370543

Vil lige give den til jer også.
Det er noget så forfærdeligt.

På siden er der link til en anden side med videoklip, hvor der bliver slået
dyr ihjel på den klammeste måde, udelukkende fordi de skal bruge pelsen.
Vil advare på det kraftigste, da de videoklip er voldsomme.
Må indrømme at jeg kun har set et videoklip, da jeg simpelt hen blev dårlig
af at se det.

Hilsen
Joan

Fra : Madsen

Dato : 16-06-01 09:41

Dette ses desværre ved mink og andre dyr i DK.....det er i mine øjne ikke
værre om det er kat, hund, elefant eller ko man bahandler som ting, var
omkring et cirkus i går og var ved at græde da jeg så de store flotte
elefanter gå en et indelukke jeg ikke endgnag vill lade mine hunde gå
i(((

RESPEKT FOR ALLE DYR....