Arbejdende muhammedanere
Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-06 14:02

Der er en sjov artikel i dagens Weekendavis om en Ph.D-afhandling om
/mangfoldighedsledelse/, dvs etnisk mangfoldighed, med citater fra danske
virksomhedsledere i udlandet i fri dressur fjernt fra velmeneres løftede
øjenbryn.
Saudere kan ikke bruges til noget. De tager ikke imod ordrer, men der
skal ansættes en vis kvote, så de bliver portvagter og laver intet.
"ægypterne er kræftædeme dumme. Fordi de er dumme. Og lede. Det er nogle
rigtige herskere. Ægypterne er nogle ubehagelige, dumme svin, intet
mindre."

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Jim

Dato : 07-04-06 14:19

> [...]
> "ægypterne er kræftædeme dumme. Fordi de er dumme. Og lede. Det er nogle
> rigtige herskere. Ægypterne er nogle ubehagelige, dumme svin, intet

Ang. ægypterne, så må det være de muslimske af slagsen.
De gamle ægyptere fra før tiden med muhammeds indflydelse på landet,
befolkningen og kulturen mener jeg var et ganske fredeligt folk sammenlignet
med araberne.
Araberne har alle dage været krigeriske og egocentriske.

J.

Fra : Tveskaeg

Dato : 07-04-06 14:40

On Fri, 7 Apr 2006 15:19:01 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Araberne har alle dage været krigeriske og egocentriske.

At være araber går mest ud på at sidde på sin flade røv og forlange
penge men man føler sig stødt og krænket af alt og alle.

Den dag de ikke længere har olien bliver slem for dem for så skal de
til at arbejde og producere for at bevare deres velstand.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-04-06 14:48

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> [...]
> De gamle ægyptere fra før tiden med muhammeds indflydelse på landet,
> befolkningen og kulturen mener jeg var et ganske fredeligt folk

Hvad ved du om det?

Jeg har i øvrigt været i Egypten i nyere tid, og mødte kun fredelige og
venlige mennesker.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-04-06 17:18

> [...]
> sammenlignet
>
> Hvad ved du om det?
>
> Jeg har i øvrigt været i Egypten i nyere tid, og mødte kun fredelige og

Var der ikke en bagtanke med venligheden.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-04-06 07:05

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> Var der ikke en bagtanke med venligheden.

Sikkert - ligesom når danskere er venlige mener du?

Fra : Jim

Dato : 08-04-06 08:26

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Var der ikke en bagtanke med venligheden.

Vel ikke en større bagtanke end den , man oplever hos sheiker i S.A.
Men du har måske en beretning og noget erfaring fra den tid, man byggede
pyramiderne?
Den bedrift kan muhamserne ikke tage æren for.

J.

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-04-06 07:54

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sammenlignet
>
> Hvad ved du om det?
>
> Jeg har i øvrigt været i Egypten i nyere tid, og mødte kun fredelige og

Var du til te hos islamisterne i Det Muslimske Broderskab? Var du uden for
turisternes sædvanlige ruter?

Egypterne ER usædvanlig venlige og fredelige som privatpersoner, - selv om
de - iflg "eksperter" var mere venlige i gamle dage, før de blev så fattige,
som de er nu. Men måske om 15 år, når de er blevet 20 millioner flere, så
vil de få deres "second wind" og komme tilbage til tidligere tiders
optimisme og glæde?

Egypterne har altid været undertrykt og udsat for arbitrære overgreb, det
skulle være grunden til, at de har udviklet en fin sans for sarkasme og
ironi, som vist ligner den man fandt i Østlandene under kommunismen. Man kan
ikke overleve psykisk, hvis man ikke kan få lidt luft, og den får man gennem
sarkasme og satire.

Det nok mest rørende udtryk for venlighed *jeg* har set i Egypten, var nok
for 14 år siden i Sharm el Sheikh, hvor en flok bygningsarbejdere på toppen
af en nybygning - det mest elendige og dårligt betalte arbejde iøvrigt -
råbte ned til min kone og mig: "Welcome to Egypt". Egypterne er utrolig
stolte over landet og dets unikke historie.

Men det skal mullaherne vel nok få pillet ud af dem, nu har vi jo den
officielle fatwa mod statuer i private hjem. Der skal nok komme mere af
slagsen, en dag må man nok slet ikke beskæftige sig ned "yahilia", dvs den
mørke tid før islams indtrængen i landet. Skal vi gætte på at alle pyramider
og sfinx'er er jævnet med jorden om 50 år